Produk Terlaris Ogos..

November 24, 2016

GARAM BUKIT 7 HERBA TERMURAH

GARAM BUKIT 7 HERBA
HARGA RM63.00 (POS RM7SEM RM12SS)
Hilangkan Jeragat,Parut Dan Jerawat Dengan Garam Bukit 7 Herba
Anda Ada Masalah Muka Berjerawat & Jeragat?
Jerawat anda naik berulang-ulang kali ditempat yang sama dan sukar sembuh?
Jeragat anda bertompok-tompok, berkerak kehitaman dan merebak keseluruh muka?
TAHUKAH ANDA MUKA ANDA BOLEH
CANTIK 5 KALI GANDA DARI SEKARANG ????
Fenomena baru kini melanda malaysia
Anda habiskan banyak masa depan cermin dan dalam bilik air belek muka
Tepi cermin muka dan dinding anda penuh nanah,blackhead, dan darah
Pakai baju apa pun rasa macam buruk je..
Nak pilih tudung lama sebab muka dah tak lawa
Menunduk bila lalu depan orang ramai
Tangan duduk tak senyap,mesti di muka jika kekosongan waktu walaupun 1 minit
WANITA RUGI TAK CUBA
Siapa sangka kakak dari Sungai Petani Kedah jeragatnya pudar dalam 3 hari… Dah 2 tahun beliau mengalami masalah jeragat …
” Akak baru guna sehari , muka jadi cerah, lepas 3 hari tengok kat cermin dah pudar, muka pun licin, lepas je bersara cikgu, jeragat naik tak surut-surut, tapi kali ni puas hati, tapi akan benci betul, kenapa la tak keluar 2 tahun lepas “
” Lepas 5 Minit guna scrub herba ni, saya tengok balik dekat cermin… perghhh semua kecut… yang bengkak-bengkak semua reda, licin memang takyah kata la…macam baby, dah lama tak rasa macam ni “
” nak kata tak solat akak solat, tapi muka makin lama makin kusam, baru akak tahu saluran darah akak banyak yang tersumbat, bila pakai scrub garam herba ni, muka akak dah tak kusam, badan pun ringan, wangi pulak tu…husben kata jangan tukar-tukar pakai yang lain dah “
Mahukah anda saya tunjuk satu jalan bagaimana anda boleh dapatkan muka yang cerah dan berseri-seri pada kos yang paling rendah dan berkesan?
Jawapannya ialah Garam Bukit Adunan 7 herba Kak Pikah
Biasa kita tengok orang guna krim malam siang, spray , set skincare dan macam-macam lagi…..tambah pula banyak sangat skincare dekat pasaran, dah tak tahu nak guna yang mana satu…Tapi tak ramai tahu kelebihan garam bukit asli
Kita datang dari tanah, jadi untuk memulihkan masalah kulit kita juga harus menggunakan unsur berasaskan tanah dan herba semulajadi
Bila muka kena jeragat, jerawat, parut dan kulit kusam perkara pertama yang kita perlu settlekan dulu ialah melancarkan darah di sekitar muka…
Bila dah lancar baru la muka tu nampak hidup semula.. Produk biasa tak selesaikan masalah malah menebalkan lagi masalah muka kita..
Tahukah anda garam bukit antara medium terbaik untuk anda mendapatkan wajah yang cerah dan menambah seri bukan hanya wajah malah keseluruhan tubuh badan anda.
Wanita Indonesia menjadikan garam bukit ni bahan wajib untuk kecantikan wajah Dan badan mereka… Sebab tu la kita tengok mereka ni walaupun dan berusia masih lagi awet muda..
Kini scrub garam bukit keluaran Kak Pikah ini menjadi satu fenomena kecantikan baru di Malaysia…
Di adun dengan 7 herba terpilih khas untuk mengatasi masalah kulit muka dan badan …
Apa kesan awal selepas 2 minit penggunaan:
- kulit terasa sangat bersih , tak sama seperti pakai pencuci muka biasa
- kulit terasa lembut macam bayi
- kulit lebih tegang dan anjal
- kulit lebih cerah dan licin
- yang mana ada jerawat, jerawat akan kecut
- anda mesti terkeluar perkataan ” perghhh ” ” bestnya ” ” betul la licin betul muka” ” lembut ha kulit aku” dan macam2 lagi
Kenapa boleh dapat hasil cepat ???
Jawapannya darah kita dah start berjalan lancar..
Ini kerana garam bukit melancarkan darah, mengaktifkan pembuluh darah yang menyempit, dan merilekskan kulit muka anda
Kulit muka yang stress susah dan lambat nak sembuh terutama jeragat dan jerawat
Antara bahan utama scrub herba garam bukit ini :
Garam bukit asli
Kulit kayu manis
Habbatussauda
Cengkih
Aloe vera
Kunyit
Buah pala
Minyak zaitun
Garam bukit melancarkan darah, bila darah dah kembali lancar, maka herba-herba pula akan bantu merawat masalah kulit kita pula
Anda kena tahu bagaimana produk berfungsi, ada yang tak tahu bagaimana produk bekerja.. Itu yang pakai beli jeee produk sebelum ni kan… kan ..kan..kan…
Bagi mereka yang ada masalah kulit kusam, penggunaan kali pertama ,anda akan dapat rasa kulit anda mula hidup dan nampak lembab semula
Scrub herba garam bukit ini membantu anda Menghilangkan masalah muka seperti :
- Mengecut dan menghilangkan jerawat
- Menghilangkan jeragat masalah no 1 wanita 30an ke atas
- Menghilangkan Parut
- Mencerahkan muka
- Mengawal kulit berminyak
- Menutup liang pori terbuka
- Bagi anda yang ada masalah tone kulit tak sekata, Urut lebih di bahagian yang berbelang-belang tersebut
- Membuang sel kulit mati
- Melembut,Melicin,Melembab, Dan mmg habiskan kulit muka
- Meredakan bengkak akibat jerawat yang meradang
- Mencerahkan muka
- Mengawal kulit berminyak
- Menutup liang pori terbuka
- Bagi anda yang ada masalah tone kulit tak sekata
- Menghilangkan masalah aczema
- Melicin dan melembutkan kulit muka
- Melancarkan peredaran darah di sekitar muka
- Menghilangkan blackhead dan whitehead
- Melembabkan kulit kering
- Mengawal kulit berminyak dan sensitif
- Menambah seri dan merawat kulit kusam
- Kulit muka lebih glowing dan hidup
Bila wajah dah cantik dan
berseri-seri tak lengkap jika badan kita tak cerah, gebu dan menarik
Masuk minggu kesempatan anda pakai, anda pergi dekat cermin dan anda dapat lihat urat-urat kapilari darah di wajah anda anda berjalan lancar…
Yang paling best bukan muka sahaja, kami sediakan khas scrub garam bukit herba untuk satu badan… Anda boleh cerahkan kembali bahagian anggota badan yang gelap terutama bawah lengan dan di tepi peha
Jangan terkejut jika masalah selulit anda juga boleh hilang…
Yela muka dah cerah dan berseri – seri , Mai tang badan gelap pula… Yang best muka dan badan sama-sama putih…
Mereka yang dah cuba scrub herba kami akan rasa lain terutama muka mereka akan rasa hidupppp jeee… Kalau Kawan-kawan tak tegur tu saje sangat laa….
Bagi mereka yang dah pakai satu badan akan rasa badan ni lebih ringan dan bangun pagi tak rasa penat… Bukan setakat bangun dengan cergas malah muka pun akan ikut cantik Dan berseri-seri
Bukan sahaja muka berseri-seri, antara kelebihan lain scrub herba Garam Bukit Kak Pikah ni :
- Menyingkirkan sel-sel kulit mati
- Mengurangkan selulit
- Mencerahkan kulit
- Melembab & me”relakskan” kulit
- Membantu memecahkan lemak bawah kulit
- Mengurangkan risiko kanser kulit
- Melancarkan peredaran darah seluruh badan.
- Mengurangkan kesakitan dan keletihan kaki setelah seharian berdiri dan berjalan.
- Membantu merawat tumit kaki yang merekah.
- Mengurangkan pening, migrain, angin, lemak
- Membantu membuang toksin dari badan dan dapat mengelakkan virus.
- Melegakan kesakitan otot, lenguh-lenguh, sakit-sakit sendi, sengal-sengal dan kekejangan otot kaki.
- Menghilangkan gatal-gatal, kaki berair (kulat air), kaki pecah, kaki berbau
- Melancarkan perjalanan darah, mengurangkan toksid, lemak/kolestrol di samping mengaktifkan perjalanan darah.
Ermmmm banyak kan kelebihan produk ni, rugi kan siapa yang tak tahu tentang kelebihan scrub herba garam bukit ni kan….
Yang mana isteri-isteri yang tengok husben makin gelap tu apa kata bagi mereka pakai… Kesian tengok…
Terutama husben anda yang kerja di bawah di adam matahari
Siapa yang boleh guna :
Sesuai untuk wanita dan lelaki dan semua jenis kulit.
Cara Penggunaan ASAS:
Basahkan bahagian yang hendak di scrub dan sapu secara rata, buat urutan membulat di bahagian muka secara perlahan-lahan dan bilas sampai bersih. Untuk bahagian badan anda boleh gosok secara rata . Sesuai di gunakan setiap hari atau 3 kali seminggu untuk mendapatkan kesan yang maksimum
Bagi masalah jerawat :
Urut lembut bahagian yang berjerawat secara membulat dan perlahan-lahan agar kulit tidak terjejas. Pakai 2 kalau sehari pagi dan sebelum tidur Masalah jeragat dan parut Urut lembut secara membulat dan tolak ke atas. Urut lama sedikit dalam 1 minit secara lembut hingga berbuih…lebihkan urutan di bahagian dahi kerana bahagian ini lebih gelap dari bahagian pipi. Boleh pakai setiap hari atau selang 2 ke 3 hari 2 kali sehari
Masalah kulit sensitif
Urut lembut secara membulat 1 kali sehari selang setiap 3 hari… Pastikan anda yang berkulit sensitif menggunakan air suam untuk membersihkan muka Tone tidak sekata Urut lembut dan lebihkan bahagian yang gelap agar warna kulit kembali rata pada keseluruhan wajah. Boleh guna setiap hari 2 kali sehari.
Kulit Kusam Dan Suram
Untuk Masalah kulit kusam urut secara membulat sambil mencubit-cubit lembut muka dan tepuk lembut agar sel kulit mati dan kapilari darah yang tersumbat kembali lancar dan wajah makin berseri. Di galakkan pakai ketika ambil wuduk bagi yang beragama Islam Untuk kesan yang maksimum anda boleh guna 3 kali sehari kecuali mereka yang berkulit sensitif
Untuk bahagian badan
Waktu mandi ketika badan tengah basah, urut dan sental anggota badan terutama celah ketiak,celah peha,leher, tumit kaki,siku,lutut,pinggang dan pinggang… Sangat baik untuk hilangkan selulit

Petua : Jika nak wajah awet muda dan cantik sebelum pakai scrub herba ni baca lah Surah Yusof ayat 4 dan di sambung dengan Surah Thaahaa ayat 3

PERHATIAN: Jangan bimbang,anda berurusan dengan orang yang menjalankan perniagaan internet sepenuh masa dan profesional,
100% di jamin barang akan selamat sampai ke tempat anda.



UNTUK PERTANYAAN BOLEH CALL / SMS / WHATSAPP KAMI 


013-9111693  /  013-9501806



UNTUK PEMBELIAN Anda Boleh Membuat Bayaran Di Akaun

Acc Cimb :  7048764345 (Amy Liana bt Ramlan)

Acc Bank Islam : 13017021445354 (Amy Liana bt Ramlan)

Acc Maybank : 163019674763 (Mohd Fahmi Hijazi bin Mat Ghani)

Sila bank in secukupnya atau lebih (kerana ATM tidak menerima nilai wang kecil : baki akan dipulangkan). Selepas bank in sila Attach BUKTI / SLIP Pembayaran terus ke Whatsapp / FB Bersama Details yang diperlukan.  Sekiranya membuat bayaran melalui online contoh Cimbclicks, Maybank2u, Bank Islam sila masukkan email amyliana8886@gmail.com.

Details Penghantaran yg Diperlukan 
--------------------------------------
Nama : 
Alamat : 
Phone No : 
Payment Via : 
Date / Time : 
Product / Quantity :

SMS kepada kami maklumat yang diberikan bersama bukti Pembayaran ke Hotline kami, 
013-9111693 / 013-9501806

Contoh WHATSAPP

NAMA : Muhammad Izz Adam
ALAMAT : No 1158, Kg Sungai Lerek, 21450 Setiu, Terengganu
PHONE NO : 013-914 5319
PAYMENT VIA : CIMB - RM200.00
DATE / TIME : 1 SEPT, 11:32PM
PRODUCT / QUANTITY : Maxman x 1 pc

p/s : Sila jangan Whatsapp detail peribadi sebelum bayaran dibuat.

Kami akan menyemak pembayaran anda dan pengesahan akan dibuat secepat mungkin. Pengeposan hanya akan dibuat apabila pembayaran disahkan dan maklumat lengkap diterima. Sila simpan bukti pembayaran yang anda lakukan untuk semakan semula jika berlaku sebarang kekeliruan. No. tracking pengeposan boleh disemak di blog ini sebaik sahaja produk sudah dipos ataupun pihak kami akan terus Whatsapp anda bagi memudahkan pihak anda untuk check.. Sekian, Terima Kasih.


0 Orang Pengomen Tegar..:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar