Produk Terlaris Ogos..

May 4, 2016

PERLAKING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI







KENAPA PERLAKING NI AJAIB SGT2??
PERLAKING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI
✔ Antikedutan dan awet muda
✔ Menyembuhkan ruam dan ekzema
✔ Mencerahkan kulit
✔ Perlindungan matahari
✔ Menggalakkan pertumbuhan kulit baru
✔ Menghasilkan kolagen pemulihan, serta meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kulit
✔ Jerawat kecut
✔ Membuang ulser kulit, melasme dan jeragat serta bintik hitam
✔ Mencantikkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, dan sihat secara semulajadi
✔ Menguatkan folikal rambut
✔ Meningkatkan daya ingatan
✔ Menguatkan antibodi dan imun badan
✔ Merangsang peredaran darah
✔ Mengurangkan tahap kolesterol
✔ Menguatkan tulang, merangsang pertumbuhan tulang baru dan meningkatkan kepadatan tulang
✔ Menentang penuaan, kanser dan kesan-kesan bahaya sinaran
✔ Menghilangkan keadaan kulit yang tidak diingini seperti kulit pudar, blotches merah, jerawat, zits dan jerawat, tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan, mengecilkan liang pori-pori
✔ Menghapuskan parut dalam masa 1 minggu atau kurang
KEHEBATAN PERLA KING 1000,000MG SERBUK MUTIARA ASLI :-
✔ 1 hari untuk rasa kulit semakin lembap
✔ 3 hari untuk lihat jerawat kecut
✔ 7 hari kulit semakin glow dan putih berseri
✔ 14 hari parut semakin pudar dan kulit semakin gebu
✔ 28 hari lahir kulit baby terpancar seluruh badan
CARA PENGAMBILAN :
✔ Koyakkan sachet dan terus dimakan
✔ 1 Sachet 5 GM
✔ Makan cuma satu kali sehari sebelum sarapan
✔ Minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari

[ PERHATIAN:: hati2 yer bila nak beli perlaking. dah banyak skrg yang fake! Jika tak nak muka anda jahanam jangan beli yg penjual takde ID. Satu lagi yg jual murah2 tu confuse tau!! ]

☏ PM/WHATSAPP 013.911.1693 / 013.950.1806
☏ PM/WHATSAPP 013.911.1693 / 013.950.1806
☏ PM/WHATSAPP 013.911.1693 / 013.950.1806

0 Orang Pengomen Tegar..:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar