Produk Terlaris Ogos..

May 3, 2016

NURRAYSA COLLAGEN SOAP



 [ HANYA MENGGUNAKAN SABUN JER ]
Hanya guna sabun je , tak perlu pakai skincare mahal2 dah nampak kesannya. Kini tak perlu risau lagi, sah selamat & mggunakan bahan semulajadi. 1 family boleh guna tau termasuk baby..Tak menggelupas & tak mengeringkan kulit.
" Dah macam2 saya guna tak berkesan pun, makin terok ada la.. tp lepas pakai sabun nurraysa ni, jeragat dah hilang " - Testimoni asli.
--------------------------------------------------------------------------------
Di formulasikan dgn menggunakan bahan bermutu tinggi seperti Collagen, Herba, Susuu kambing, Minyak zaiton & Glyserin
Terbukti berkesan merawat :
💘 Masalah Jerawatt
💘 Masalah Jeragatt
💘 Masalah Parutt
💘 Gatal-gatalt
💘 Eczemaa
💘 Panau
Nombor kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia
NOT140801534K
Harga Asal
RM70
TAPI untuk bulan ini sahaja kami ingin berikan HARGA PROMOSI :-
1 kotak RM40 JIMAT RM 30 ( Semenanjung )
1 kotak RM49 ( Sabah/ Sarawak )
Stok sangat-sangat TERHAD tau, bila-bila masa je stok akan licin.
Nak dapatkan harga PROMOSI?
Komen " Saya Nak " di bawah
Atau
Whatsapp 013.911.1693




0 Orang Pengomen Tegar..:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar