Produk Terlaris Ogos..

January 31, 2016

Sebelum Pergi Keluarkan Duit BR1M, Cek Dulu Sini Status Permohonan

Hari ini, semua orang cakap, BR1M dah masuk. Macam saya sendiri, tinggal dekat pekan kecil ni,
tengok dekat mana-mana mesin ATM, dan Bank, penuh orang beratur nak keluarkan BR1M.

Tetapi, tidak semua permohonan sudah dikreditkan ke dalam akaun. Untuk mengelakkan anda beratur panjang, dan last-last duit tak masuk juga. Ada baiknya anda semak dulu secara online status permohonan anda.

Bolehlah semak di sini SEMAK

Kalau keputusan yang keluar macam bawah ni, maksudnya, duit belum masuk, maka tak payah lah beratur panjang di mesin atm.

Tengok 'Status Pengkreditan/Penunaian'. Jika masih tiada rekod, maksudnya duit masih tak masuk.

brim 2016

Kongsikan kepada rakan-rakan lain, bagi mengelakkan mereka tidak beratur panjang.

kredit http://www.beritamalaysia.org/

0 Orang Pengomen Tegar..:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar