Produk Terlaris..

April 14, 2015

GARLIC TABLET HAI O MARKETING TERMURAH

GARLIC TABLET HAI O

~ GARLIC TABLET HAI O ~
HARGA = RM38.00
+ POSTAGE RM7.00 (SM) RM10.00 (SS)


Kelebihan garlic kongsikan sedikit.
1) Mengurangkan risiko strok
garlic akan merangsang penghasilan nitrik asid pada dinding saluran darah.Ini akan membantu saluran darah untuk mengembang dan seterusnya mengawal tekanan darah dengan baik bagi mengelakkan risiko darah tinggi dan strok.
2) Mengurangkan risiko kanser
garlic kaya dengan bahan antioksidan seperti selenium yang membantu mengurangkan radikal bebas di dalam darah.Ini akan mengurangkan risiko mendapat kanser
3) Anti bakteria dan antivirus
Sejenis bahan alicin yang terkandung di dalam bawang putih ini bertindak sebagai antivirus dan antibakteria dalam memusnahkan beberapa mikrob.Jadi, ianya amat baik untuk jangkitan perut,influenza dan sebagainya.
4) Antiinflamasi
Kajian juga menunjukkan garlic mempunyai bahan antiinflamasi yang dapat membantu mengurangkan penyakit asma, mengurangkan inflamasi arthritis pada sendi seperti rheumatoid atau pun osteoarthritis.
5) Mengandungi banyak iodin
Kandungan Iodin yang tinggi di dalam bawang putih amat baik untuk pesakit yang menghidap hypertiroid.
6) Membantu sistem pencernaan
Garlic akan merembeskan gastric acid pada lapisan perut yang akan membantu proses pencernaan di dalam saluran makanan.
7) Meningkatkan sistem imunisasi
Terdapat kajian yang mendapati bahawa pengambilan bawang putih sebanyak 2 hingga 3 biji sehari selama 3 minggu akan meningkatkan aktiviti sel darah putih untuk melawan jangkitan dan tumor
8) Mengurangkan kolesterol dalam tubuh
Kandungan Di-sulphide di dalam bawang putih membantu menurunkan nilai kolesterol di dalam saluran darah dan seterusnya mengurangkan risiko penyakit jantung.
So,zura dah kongsikan serba sedikit kelebihan garlic untuk tubuh badan kita.So kalau rasa nak makan garlic tu,boleh je ambil kat dapur rumah sendiri.
Tapi kalau rasa tak tahan dengan bau dan rasa semulajadinya,apa kata cuba Garlic Tablet Hai O Marketing ni.Harga pun murah dan berpatutan
Kandungan : 80tablet x500gm

######AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN#### 
######JUALAN BORONG DISEDIAKAN####

Sebarang Pertanyaan sila ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Satin Skinz Premium PM/INBOX >>> http://tinyurl.com/muwdx9o <<<<<
☏ SMS/WHATSAPP : 013-9111693 / 013-9501806

0 Orang Pengomen Tegar..:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar