Produk Terlaris Julai..

October 30, 2014

Borong sabun arbutin termurah

Sabun Arbutin

1pc RM8 sahaja (pos RM6)
5 pc RM 6 x 5 = RM30 sahaja (pos RM6)
10pc RM5 x10 = RM50 sahaja (pos RM6)
50pc RM4.30 x50 = RM215 sahaja (pos RM30)
100 pc RM4.00 x 100 = RM400 sahaja (pos RM30)

berminat sila pm/whatsapp 0139111693

HARGA PASARAN RM15.00
Alpha Arbutin Soap mengandungi campuran alfa. Menghalang enzim tirosinase yang
bertindak balas dengan melanin dalam kulit. Dengan itu mengurangkan parut
dan tempat-tempat gelap. Kulit menjadi semula jadi.
Alfa juga menghalang proses pigmentasi melanin dalam setiap langkah.
Boleh melaraskan warna kulit menjadi lebih putih dalam masa yang singkat.
Cara penggunaan: Gunakan sebagai sabun biasa seperti yang dikehendaki,
Hasilnya kulit lebih putih dan lebih cerah, bintik-bintik hitam, parut akan
pudar.
KELEBIHAN SABUN ALPHA ARBUTIN
1) Menggantikan sel kulit lama kepada sel kulit baru.
2) Menjadikan kulit semakin lembap.
3) Di formulasikan dari SWITZERLAND.
4) Mengurangkan bintik-bintik hitam, jeragat, jerawat serta parut-parut.
5) Kulit semakin pulih dan sihat.
6) Menjadikan kulit licin dan gebu.
7) Mampu menjadikan kulit semakin sekata dalam masa 7 hari/dengan penggunaan
secara konsisten.
CARA PENGGUNAAN :-
1- Buat sebagai masker selama 30 minit dan bilas dengan air.
2- Atau gunakan sebagai sabun seperti biasa,
*** Dijamin hasilnya kulitmu jadi lebih putih dan cerah, noda hitam dan bekas
luka akan menghilang.

######AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN#### 
######JUALAN BORONG DISEDIAKAN####

Sebarang Pertanyaan sila ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Satin Skinz Premium PM/INBOX >>> http://tinyurl.com/muwdx9o <<<<<
☏ SMS/WHATSAPP : 013-9111693 / 013-9501806

October 29, 2014

BVRC termurah: RM44.00 sahaja...

BVRC
Harga RM50sem RM55ss
-harga termasuk pos-
minat sila pm 0139111693







Belle Maison Collagen menghimpunkan ramuan asli yang terpilih dan bermutu tinggi khusus untuk menyerlahkan lagi keremajaan dan kejelitaan anda dari dalam. 
Belle Maison Collagen diadun menggunakan kolagen dari sumber marin bersama kebaikan sel stem epal, bunga Sakura, strawberi serta vitamin C dan E yang dapat membantu merawat masalah kulit seperti jerawat, parut dan jeragat di samping membantu mengurangkan kesan penuaan yang menjejaskaan penampilan anda.
Kolagen merupakan struktur protein utama yang terkandung di dalam hidupan seperti ikan laut dalam mahupun manusia. Seawal umur 25 tahun, kandungan kolagen di dalam tubuh manusia semakin berkurangan. Oleh sebab itu, manusia memerlukan kolagen dari sumber tambahan bagi melambatkan proses penuaan awal di samping membantu menggalakkan fungsi organ dalaman.
Kolagen terutamanya dari sumber marin yang boleh diperolehi dari sisik ikan mahupun rumpai laut memainkan peranan penting terhadap kesihatan dan kecantikan. Ia terbukti dapat membantu anda meningkatkan keanjalan kulit seterusnya membantu mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus bagi menyerlahkan lagi keremajaan kulit anda secara semulajadi.

KHASIAT BELLE MAISON COLLAGEN

  •          Memelihara keremajaan dan kejelitaan kulit
  •          Meningkatkan kecerahan kulit
  •          Mengurangkan kesan cela dan penuaan seperti kedutan, selulit serta garis-garis halus
  •          Meningkatkan keanjalan kulit terutamanya di bahagian punggung dan payudara bagi wanita
  •          Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut, eczema dan kulit kusam
  •          Mengecilkan liang pori
  •          Memperbaiki tona kulit agar lebih sekata
  •          Mengekalkan kelembapan kulit
  •          Menyingkirkan sel kulit mati agar kulit tampil lebih halus dan lembut
  •          Melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran radiasi UV
  •          Menyingkirkan toksin yang berbahaya untuk kesihatan
  •          Membantu mengurangkan radang dan sakit sendi
  •          Membantu melambatkan proses penuaan
  •          Sesuai untuk lelaki mahupun wanita

KANDUNGAN BELLE MAISON COLLAGEN

Kolagen Marin:Kolagen dari sumber marin yang boleh diesktrak dari rumpai laut mahupun kulit atau sisik ikan air masin ini merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan tubuh badan. Ia berupaya meningkatkan kehalusan dan keanjalan kulit di samping menggalakkan proses pemulihan luka, mengurangkan kesan parut dan kedutan serta menentang proses penuaan kulit.
Sel Stem Epal: Sel stem yang diperoleh daripada buah epal ini ini sememangnya kaya dengan pelbagai khasiat vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menghalus, mencerah dan melembapkan kulit. Epal juga sarat dengan folat yang membentuk sel-sel kulit yang baru di samping berperanan mencegah kanser, mencegah kerosakan sel dalam badan, memperbaiki sel dan tisu dalam badan selain menggalakkan penghasilan sel baru yang lebih sihat. Sel stem epal juga berkesan untuk mengembalikan keremajaan kulit dan mengatasi masalah penuaan.
Sakura: Bunga sakura yang terkenal di Jepun ini tinggi kandungan antioksidan yang berupaya mencegah proses penuaan kulit di samping kandungan asid caffeic yang berfungsi melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran radiasi UV seterusnya membantu mencegah serangan kanser kulit. Bunga ini juga berupaya menyingkirkan sel kulit mati dan melancarkan peredaran darah terutamanya pada bahagian kulit bagi membantu mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus.
Vitamin C: Vitamin C merupakan antara ramuan yang paling penting untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik. Di samping mengatasi masalah tona kulit yang tidak sekata, vitamin C berupaya memperbaiki tekstur kulit seterusnya memelihara kelembapan dan kehalusannya. Ia juga dapat membantu menggalakkan penghasilan kolagen bagi membantu menganjal dan menegangkan kulit serta menjadikan kulit tampak lebih bermaya. Vitamin C juga berkesan untuk melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran UV serta radikal bebas berpunca daripada pendedahan terhadap cahaya matahari mahupun pencemaran sekaligus membantu menentang proses penuaan kulit.
Vitamin E: Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan berseri. Ia juga merupakan agen anti-oksidan yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit. Vitamin E juga berperanan mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit kusam selain membantu meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraviolet yang boleh mengakibatkan kanser kulit.

CARA PENGGUNAAN BELLE MAISON COLLAGEN

  1.      Ambil 1 sudu kecil Belle Maison Collagen dan campurkan bersama minuman kegemaran anda.
  2.      Kacau hingga larut dan ia sedia untuk diminum.
  3.      Amalkan sebelum sarapan pagi dan makan malam.
Kandungan: 40gm

######AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN#### 
######JUALAN BORONG DISEDIAKAN####

Sebarang Pertanyaan sila ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Satin Skinz Premium PM/INBOX >>> http://tinyurl.com/muwdx9o <<<<<
☏ SMS/WHATSAPP : 013-9111693 / 013-9501806

October 26, 2014

jamu langsing termurah : rm30 sahaja




Jamu langsing 30cap(Lining hitam)
Jamu Kurus Langsing 100% Herba dari Indonesia
• MENGECILKAN SAMPAI 5-7KG SEMINGGU
• MENGECILKAN PERUT,LENGAN & PEHA
• DIJAMIN SELAMAT
• 0 SIDE EFFECT
Jamu langsing 100% herba resepi doktor, racikan seperti jamu di dalam kapsul dari bahan herba & tumbuh-tumbuhan iaitu:
Daun kumis kucing,Daun jati belanda
100% dari tumbuhan semula jadi
Tiada sebarang kesan sampingan seperti:
Mual,Muntah,Pening @ Membuang air besar terlalu kerap
Apa kebaikan Jamu Langsing?
Dapat mengatasi kegemukan, menurun & menjaga berat badan serta membuat kita rasa sangat kenyang.
MEMBAKAR SEMUA LEMAK YANG TIDAK DIPERLUKAN DALAM BADAN & BERTUKAR MENJADI OTOT ! JADI TIADA MASALAH KULIT MENGELEBER ( FLABBY) SELEPAS DAPAT BERAT BADAN YG DI IDAMKAN.BOLEH MENGHILANGKAN LEMAK-LEMAK SEHINGGA 5-7KG SEMINGGU, MALAH ADA YANG PECAH RECORD 12KG SEMINGGU!
Cara pengambilan: 1 kapsul setiap pagi selepas bangun tidur, dalam keadaan perut yang kosong.
Semasa mengamalkan jamu langsing 100% herba ini, elakkan pengambilan AIR SEJUK, AIS, KOPI, TEH, SUSU, AIR KELAPA MUDA kerana AIS/AIR SEJUK BOLEH MENYEBABKAN LEMAK MENJADI BEKU & BERKUMPUL !!
*Mesti makan nasi di waktu tengahari dengan kuantiti yang berpatutan.
TIADA KESAN SAMPINGAN BAGI MEREKA YANG MENGAMALKAN JAMU LANSING 100% HERBA INI JIKALAU BERHENTI PENGAMBILAN NYA SELEPAS MENDAPAT BERAT BADAN YANG DIIDAMKAN.

######AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN#### 
######JUALAN BORONG DISEDIAKAN####

Sebarang Pertanyaan sila ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Satin Skinz Premium PM/INBOX >>> http://tinyurl.com/muwdx9o <<<<<
☏ SMS/WHATSAPP : 013-9111693 / 013-9501806

October 21, 2014

7 days whitenning termurah: rm70 sahaja

WHITENING 7 DAYS TERBUKTI BERKESAN!
PENCERAHAN SEAWAL 7 HARI!!
KESAN PERUBAHAN SEAWAL 1 HARI
SENANG, MUDAH DAN CEPAT. 
7 DAYS WHITENING BY LYANAZ BEAUTY CARE HANYA BUKA DAN MINUM DENGAN RASA GABUNGAN BERRY DAN DELIMA JUGA KEBAIKAN UNTUK DALAMAN.


KEISTIMEWAAN 7 DAYS WHITENING BY LYANAZ BEAUTY CARE
✔ Memutihkan dan mencerahkan seluruh badan serta muka.
✔ Mensekatakan tona kulit.
✔ Mampu menghilangkan masalah kulit seperti bintik-bintik hitam, jerawat, parut jerawat dan jeragat pada muka dan badan.
✔ Kulit akan menjadi pinkish serta gebu seawal 7 hari.
✔ Meningkatkan imuniti badan.
✔ Anti penuaan.
✔ Menganjalkan payudara.
✔ Mengawal berat badan dan tidak menggemukkan.
✔ Sesuai diambil oleh wanita dan lelaki serta semua peringkat umur.
✔ Boleh diambil oleh wanita mengandung & menyusukan bayi.

KANDUNGAN 7 DAYS WHITENING BY LYANAZ BEAUTY CARE
✔ L-Glutathione, Kolagen ikan dan serbuk mutiara - Untuk pencerahan, keanjalan dan melembabkan kulit selain untuk antipenuaan
✔ Stevia, Garam Buluh, Vitamin C, Mineral dan Multi Vitamin - Membantu meningkatkan kesihatan dalaman dan  imuniti badan
✔ L-Carnitine dan Chito Glucacant - Mengawal berat badan!


CARA MENGAMALKAN 7 DAYS WHITENING BY LYANAZ BEAUTY CARE
✔ 1 botol (120ml) bertahan selama 5 hari.
✔ 1 hari minum 2 kali (waktu pagi dan malam semasa perut kosong)
✔ 1 box - 6 botol - tahan sebulan - 12ml untuk setiap kali minum

Kandungan 1Box = 6botol

######AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN#### 
######JUALAN BORONG DISEDIAKAN####

Sebarang Pertanyaan sila ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Satin Skinz Premium PM/INBOX >>> http://tinyurl.com/muwdx9o <<<<<
☏ SMS/WHATSAPP : 013-9111693 / 013-9501806


Bella Formula Sinus Care Termurah : 40 capsule : RM40.00 sahaja


BELLA FORMULA SINUS CARE
RM46 SEM RM50SS
-HARGA TERMASUK POS-


"Anda selalu mengalami bersin, batuk, dan menyebabkan hidung menjadi merah. Anda mengalami masalah ini semasa cuaca sejuk atau pada sebelah pagi. Jika ini yang berlaku, anda mungkin sedang menghadapi masalah resdung"
"SINUS CURE" diformulasikan untuk mengatasi masalah Resdung (Sinusitis) dalam masa 7 HARI..No. Kelulusan KKM : MAL20032280T..
Dijamin 200% SELAMAT dan BERKESAN!!!
ADAKAH ANDA ALAMI GEJALA BERIKUT??
  1. Hidung tersumbat
  2. Lendir selalu keluar daripada hidung dan tekak
  3. Muka berasa sakit dan berat terutamanya pada bahagian antara mata
  4. Sakit tekak berpanjangan dan berulang-ulang
  5. Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan akibat gejala di atas
  6. Gejala alahan hidung seperti bersin, gatal hidung dan sebagainya.
  7. Hidung berair
  8. Rasa sakit di sekitar pipi dan bahagian atas gigi yang biasanya disebabkan jangkitan pada Maxillary sinus.
  9. Sakit di bahagian dahi, di atas kening yang berkemungkinan disebabkan jangkitan dan keradangan di bahagian frontal sinus.
  10. Sakit di bahagian belakang mata, di atas kepala yang disebabkan jangkitan pada bahagian Sphenoid sinus.
  11. Sakit di sekitar atau belakang mata disebabkan jangkitan pada bahagian Ethmoid sinus.
  12. Rasa sakit dan tekanan pada bahagian muka diikuti dengan keadaan hidung yang sentiasa berair adalah simptom paling utama bagi penyakit sinusitis.
  13. Pening kepala.
  14. Hidung tersumbat.
  15. Banyak lendir dalam hidung dan tekak yang berwarna kuning pekat atau kehijauan.
  16. Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang.
  17. Demam atau rasa tidak sedap badan.
  18. Kurang deria rasa atau bau.
  19. Kelesuan.


Itu adalah tanda2 anda mengidap masalah RESDUNG! jom cuba atasi ia dengan kapsul Sinus Cure, keluaran Bella Formula sebelum ia melarat dan merebak ke organ badan yang lain! Di formulasikan untuk mengatasi masalah Resdung (Sinusitus) dan jerawat yang bernanah. Perlu diingat resdung juga merupakan virus kanser yang hidup di bawah lapisan kulit dan ia mengalirkan darah kotor yang menjadi punca kerosakan kulit muka dan anggota badan.
KANDUNGAN:
1- FLOS MAGNOLIA BIONDI PAMP ~ Akan bertindak menghilangkan gatal-gatal di muka dan badan

2- FLOS LONICERA JAPONICA THURB
~ Akan menghilangkan dan mengeluarkan hingus atau lendir

3- RADIX GLYCYRHIZA GLABRAL
~ Akan bertindak membaikpulih tisu-tisu yang rosak akibat jerawat

4- FRUCTUS FARYTHIA SUSPENSA @THURB
~ Akan menghilangkan dan mengeluarkan bau busuk dalam hidung serta mulut akibat resdung
Ads by NetoCouuppoNiAd Options
Apa itu RESDUNG???
Resdung (sinusitis) adalah radang pada lapisan rongga hidung yang memiliki
beberapa pasangan iaitu frontal, ethmoid, maxillary dan sphenoif.Apa dia punca resdung ni??


Alahan, iaitu terhadap jenis makanan tertentu, habuk, parasit (demodex) dan kutu.Apabila anda mengalami alahan, daging yang bertindak sebagai penapis udara didalam hidung akan membengkak. Seterusnya, ia menyebabkan pergerakanudara tak dapat dikeluarkan.

Kalau udara tu tak dapat keluar, ia pastinya akan terkumpul kat dalam tu. Kesannya, kulat akan tumbuh dan kawasan dalam hidung menjadi semakin membengkak. Anda yang pernah mengalaminya pasti tahu tahap kesakitannya. Huhuhu...

Lebih parah lagi, resdung ni boleh merebak ke bahagian mata. Akibatnya, anda boleh hilang deria penglihatan dan ia juga boleh menjangkiti otak.

Tapi, resdung ni tak berjangkit kat orang lain atau diwarisi oleh keturunannya. 




Ads by NetoCouuppoNiAd Options

Cara Pengambilan
Dewasa (15 tahun ke atas)
1 biji pagi dan 1 biji malam selepas makan

Kanak-kanak (15 tahun ke bawah)
1 biji pagi selepas makan (boleh bukak kapsul dan campur dalam air)
Soalan Lazim
1. Mengandung / Menyusu boleh ambil Sinus Cure?
Mengandung tak boleh sayunk
Menyusu if baby dah 7 bulan ke atas boleh

2. Pesakit Diabetes, kencing manis dan darah tinggi boleh ambil?
Yes dear, boleh

3. If ambil bersama supplemen lain spt vit c?
Jarakkan 2-3 jam dengan supplemen lain


######AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN#### 
######JUALAN BORONG DISEDIAKAN####

Sebarang Pertanyaan sila ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Satin Skinz Premium PM/INBOX >>> http://tinyurl.com/muwdx9o <<<<<
☏ SMS/WHATSAPP : 013-9111693 / 013-9501806

Collagen Crystal Eye Mask Termurah : RM1.00 sahaja


Eye Mask Collagen
Harga RM1.00 sekeping

Ok, ape kelebihan eye mask ni??? Yang bestnye, eye mask ni berasaskan collagen yang akan membekalkan supplement collagen/protein kepada sekitar mata. Antara kebaikan hebat Crystal Collagen Eye Mask ni, ia bagus untuk merawat kesembapan mata, lingkaran hitam bawah mata dan melembapkan kulit keliling mata (moisturize) dan mencegah kedutan kulit. 
Rugi sape2 yang try lagi...^_^

SIAPA YANG PERLU GUNAKAN :
- Mereka yang kurang tidur.
- Mereka yang selalu menghadap komputer, tv atau mesin pada kadar yang lama dan berterusan.
- Mereka yang merokok, dan tidak menjaga diet.
- Mereka yang selalu membaca, menulis, memandu, etc pada kadar lama dan berterusan sehingga mata letih dan lesu.
- Mereka yang ingin mengurangkan garis garis halus disekitar mata.
- Mereka yang inginkan penampilan wajah dan mata yang menarik.

Eye Mask (Gold) -RM 2.30/pcs
Eye Mask (Black) -RM 2.30/pcs
*Beli 10 > Free 1


KELEBIHAN EYE MASK COLLAGEN:
- Membekalkan supplement collagen protein kepada kawasan sekitar mata.
- menjadikan mata dan kawasan sekeliling mata anda sihat dan segar.
- Menjadikan kulit sekitar mata lembap dan tegang.
- Membantu mengurangkan garis2 halus di bawah mata.
- Membantu mengurangkan kesembapan mata @ eye-bag.
- membantu mengurangkan kesan hitam di bawah mata.
- Menjadikan mata dan kulit di sekitar mata sihat dan segar.



FUNGSI : 
- Kolagen, hadiah paling penting protein semula jadi dalam kulit kita. Kehadirannya, memberikan kekuatan dan keanjalan kulit. Dengan peringkat umur, jumlah serat kolagen berkurangan disebabkan pendedahan setiap hari kepada sinar UV dan oksidan, mengakibatkan pembentukan kedutan dan kulit kendur.
- Hidratkan kembali dan singkirkan lingkaran hitam dibawah mata atau kantung dan kedutan.

Bahan-bahan asli dalam Collagen Crystal Eye Mask menembusi kulit kita dan ternyata dapat mengurangkan keadaan bengkak dan kantung mata sehingga memberikan hasil yang lembut lagi berkesan!

- Kolagen membantu mengetatkan dan meremajakan kulit di bawah mata kita. Melambatkan proses penuaan yang menghalang atau mengurangkan kedutan.

PENYERAPAN : 
Ia akan larut secara beransur-ansur di bawah suhu badan dan meresap ke dalam kulit. Berbanding dengan bahan-bahan topeng kertas biasa biasanya diserap oleh kertas kapas yang digunakan.

Sesuai juga untuk dipakai sebelum mengenakan make up, untuk mndapatkan mata yang lebih menawan dan make up disekililing mata lebih kekal dan rata.

CARA GUNA : 
1) Cuci Muka dan lapkan sehingga kering
2) Buka Pek eye mask, ambil dan lekatkan di bawah mata. Pastikan ia melekat dengan baik.
3) Pakai selama 20-30 minit atau boleh digunakan sebelum tidur (FOR THE BEST RESULT)
4) Tanggalkan dan buang selepas itu (tidak boleh digunakan semula)
5) Tak perlu cuci selepas guna.
6) Guna eye mask 2 atau 3 kali seminggu mengikut keperluan
7) Buang patch secara perlahan dan jangan tarik dengan kasar serta JANGAN GUNA SEMULA!

TIPS :
Sebelum gunakan patch ini, boleh juga sejuk kan Crystal Collagen Eye Mask selama 10 min dalam peti ais untuk dapatkan rasa yang lebih nyaman. Nak guna lebih dari 30min pun boleh, sehingga mask kering. Tidak perlu bilas selepas pemakaian dan boleh terus gunakan pelembab dan bermake up dan anda lihat sendiri perbezaannya nanti.

Perbezaan Collagen Crystal Eye Mask Gold dengan Black (Bamboo Charcoal)
~ Fungsinya adalah sama tapi terdapat sedikit perbezaan bahan yang digunakan <3 span="">

Collagen Crystal Eye Mask (GOLD)
Diformulakan dengan emas tulen, bio-bahan dan unsur-unsur aktif yang serta-merta melembapkan, rehydrate dan regenerates kawasan mata anda. 
Emas Bio-Kolagen topeng mata ini berkesan melegakan keletihan kronik dan mengurangkan pembentukan garis halus, kedutan, garisan2 di sekitar kawasan mata, mengurangkan eye bag dan memudarkan lingkaran gelap sekitar mata.
Sintesis Kolagen diaktifkan disebabkan oleh metabolisme selular yang lebih baik dan peredaran darah di sekitar tisu mata, memperbaiki keanjalan dan ketegasan, menjadikan mata anda kelihatan lebih segar, muda dan berseri.
Collagen Crystal Eye Mask (black)
~Bamboo Charcoal
Arang buluh/bamboo charcoal mempunyai 3 ciri utama: 
1) Kuasa penyerapan yang tinggi: Ia menghilangkan bau dan memberi kesegaran
2) Penapisan: Ia membunuh bakteria, menyingkirkan bahan toksik, bahan asing dan kelembapan.
3) Ia mengandungi lebih 300 unsur surih mineral yang diperlukan oleh badan manusia, seterusnya memberi manfaat yang menyeluruh kepada kesihatan manusia.

AMARAN:
1. Elakkan Penggunaan pada kulit terbakar dari matahari
2. Elakkan penggunaan dengan pembalut muka atau topeng pengelupas
3. Hentikan penggunaan produk jika anda merasa tidak selesa.
4. Jauhkan dari kanak-kanak
5. Untuk kegunaan luar sahaja


######AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN#### 
######JUALAN BORONG DISEDIAKAN####

Sebarang Pertanyaan sila ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Satin Skinz Premium PM/INBOX >>> http://tinyurl.com/muwdx9o <<<<<
☏ SMS/WHATSAPP : 013-9111693 / 013-9501806

October 19, 2014

BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB TERMURAH : HARGA RM49.00 SAHAJA


BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB
HARGA RM55.00SEM RM60.00SS
-HARGA INC POS-


MUKA dah cantik dan cerah tapi SAYANGNYA tangan gelapp...!!
Untuk menjaga kecantikan jgn hanya tumpukan pada muka sahaja, badan pun mesti putih gebu selaluuu. Hapuskan daki yang ada dan dapatkan kulit yang cerah dan lembut. Tiap2 hari kulit anda terdedah dengan kotoran
lebih baik sental dengan produk BVR BUBBLE LICIOUS GOLD SCRUB.
Jangan biarkan kotoran bertempek pada badan anda.


DIGUNAKAN KHAS UNTUK :-

✔ Ketiak
✔ Tangan dan lengan
✔ Celah peha
✔ Tempat2 yg berdaki degil.

KANDUNGAN BVR BUBBLE LICIOUS 
GOLD SCRUB

✔ Vitamin C
✔ Vitamin E
✔ Collagen
✔ Milk
✔ Pure Smooth Salt
✔ Micro Pure Gold

BERAT : 200 GRAM


KHASIAT BVR BUBBLE LICIOUS 
GOLD SCRUB

✔ Mencerahkan dan memutihkan kulit
✔ Melicinkan kulit
✔ Menegangkan kulit
✔ Melindungi daripada cahaya UVB dan UVA
✔ Melembabkan kulit
✔ Menghilangkan parut
✔ Menanggalkan daki lama dan degil
✔ Merawat penyakit kulit seperti gatal-gatal,panau, dan kurap
✔ Menghaluskan kulit



######AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN#### 
######JUALAN BORONG DISEDIAKAN####

Sebarang Pertanyaan sila ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Satin Skinz Premium PM/INBOX >>> http://tinyurl.com/muwdx9o <<<<<
☏ SMS/WHATSAPP : 013-9111693 / 013-9501806

Iklan Berbayar