Produk Terlaris Ogos..

September 22, 2014

Floral Mask Termurah : Terbaik : Sangat Berkesan

soalan lazim FLORAL MASK

soalan paling kerap orang tanyaa..




floral mask made in mana ?
made in malaysia..di bawah syarikat dianpixy ent.

apa keisitimewaan floral mask ?
masker peel off PERTAMA di malaysia berwarna PURPLE dgn haruman lavender utk mhapuskan whitehead / blackhead

muka sy byk jerawat ..boleh pakai ke ?
boleh.. jerawat byk dan besar pon boleh pakai.. 1 fungs utamai floral mask ia akan mengecutkan jerawat dengan cepat

kulit saya sensitif. boleh guna ke ?
boleh tak de masalah utk kulit sensitif.. floral mask sesuai utk semua jenis kulit

sakit tak kalau tarik floral mask ni ?
99.99% customer mengata tidak sakit seperti masker hitam di pasaran


apa fungsi utama floral mask ?
fungsi utama untuk mhapuskan whitehead/blackhead,mengawal kulit berminyak dan mengecut / mengurangkan jerawat

floral mask boleh kurang kan parut / jeragat ?
tidak boleh . pakai dlm msa 30 mint.. 1mggu sekali.mustahil parut n jeragat akan hilang bgitu cpt

floral mask boleh putihkan kulit.?
tidak boleh.. kami tidak memasuk ejen memutih kedlm masker kerana setgh2 customer suka pakai masker pada tmpt bermsalah saja..contoh hidung..
nnt hidung saja putih.. pp hitam.. jd kuda belang hehe

apa bahan utama floral mask
bahan utama floral mask adalah arang .
terdapat 7 bahan aktif yang berfungsi untuk membersihkan serta mencantikkan kulit anda
* Mempunyai MOISTURE COMPLEX untuk kulit kering dan kusam
* Vitamin A, B3, C, E untuk merawat kulit jerawat dan jeragat
* Q10 berfungsi menegangkan kulit dan mengurangkan kedutan
* HYALURONIC ACID melindungi kulit dari pencemaran dan radiasi uv


ia halal dan di jamin selamat ?
yea floral mask muslim produk dan mmpunyai KKM


umur sy 15tahun ..boleh ke guna floral mask ?
floral mask boleh di gunakan seawal 12tahun ..dan ke atas,umur 80 pon blh guna

1 botol berapa harga dan berapa kali boleh guna ?
rm39.90 tidak termasuk cas pos.. 
seminggu penggunaan minima 1 kali
1 botol 50ML / 7-8 kali guna seluruh muka = tahan 2bulan


floral mask akan buat liang roma terbuka ke ?
tidak ! tetapi selepas mggunakan ..cuci muka dgn ais mengecilkan semula liang roma


CARA GUNA MACAM NE PLAK ? SUSAH KE ??


  • Cuci muka korang dlu..
  • sebaik2nya sebelum penggunaan mask ini, korang gunakan tuala yang  telah disteam atau air suam untuk buka pori2 muka guna topeng pun blh yea..
  • sapukan mask dimuka kecuali dibahagian mata, mulut,  dalam masa 20 minit mask ini akan mula mengering,
  • apabila  korang  rasa muka korang  seperti tegang, tarik mask yang kering  tadi bermula dari bawah tau !! ingat..
  • untuk kesan terbaik, selepas menggunakan mask nie, cuci wajah dgn air dingin.. untuk tutup liang pori yg terbuka..dan kalauada pakai  toner dan diikuti pelembap TETAPI BAGI YANG MUKA JERAWAT.. TAK PYH GUNA PELEMBAB..SBB IA AKAN MBUAT KAN MUKA KORANG..LAGI BERMINYAK.. DAN BERJERAWAT

FLORAL MASK IN MEDIA
jom tgk testimoni lak ??  nama2 besar pun dah cuba ok.. siap buat video lg.. terujaaaaa ...

artis youtube popular ‪#‎ainantasneem‬ menggunakan 

floral mask 

full video ainan mengguna kan floral mask blh tgk 



fatin liyana ??????  fatin pun cubaaa... baca sini 

ben ashaari pun guna aolssss.. boleh klik sini 



yuyu zulaikha blogger terkenal pun cuba

?? pengsann uaoolsss.. btoi2 berkesan ok . nak baca klik sini 

IZZUE ISLAM 



FATIN SUHANA DAN IRINE NADIA MARCELO


lain2 testimoni customer ?? 









harga ???? murah je rm39.90
free postage
utk kesan yg sgt2 awesome..
1 Tiub bersamaan 100ml, penggunaan seminggu satu @ dua kali. *1 Tiub dapat digunakan sebanyak 7 – 8 kali 

######AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN#### 
######JUALAN BORONG DISEDIAKAN####

Sebarang Pertanyaan sila ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Satin Skinz Premium PM/INBOX >>> http://tinyurl.com/muwdx9o <<<<<
☏ SMS/WHATSAPP : 013-9111693 / 013-9501806

1 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Nice sharing..sebelum ni PC ada cuba pakai mask..tapi kulit muka semakin berminyak dan keluar jerawat galus halus..mungkin tak serasi pada kulit..insyaAllah satu masa nak cuba yang ini pula..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar