Produk Terlaris Ogos..

June 22, 2014

Curcuma Mangga Cure (CMC 2 PILIHAN PEK) termurah.. RM45.00 sahaja

Curcuma Mangga Cure
Curcuma Mangga Cure (CMC 2 PILIHAN PEK) 
HARGA RM45.00 SAHAJA


"Mencegah lebih baik daripada merawat"
LAWAN SEBENAR bagi masalah RESDUNG anda! CURCUMA MANGGA CURE, merupakan pil yang dihasilkan dari KUNYIT PUTIH dan beberapa herba semulajadi lain. Kunyit putih ini telah lama digunakan di Indonesia sama ada di dalam kosmetik atau perubatan, jadi tidak hairanlah penduduk-penduduknya berkulitMULUS dan GEBU.
Untuk pembelian sila pilih pek produk :
Full Pack : RM85 (60 capsule)
Half Pack : RM45 (30 capsule)
  
Apa itu resdung??
Resdung(sinusitis) adalah radang pada lapisan rongga hidung yang memiliki beberapa pasangan iaitu frontal, ethmoid, maxillary dan sphenoif.
 

Apa dia punca resdung ni?? 
ALAHAN!!!
Iaitu alahan terhadap jenis makanan tertentu, habuk, parasit (demodex) dan kutu.Apabila anda mengalami alahan, daging yang bertindak sebagai penapis udara didalam hidung akan membengkak.

Seterusnya, ia menyebabkan pergerakanudara tak dapat dikeluarkan.Kalau udara tu tak dapat keluar, iapastinya akan terkumpul kat dalam tu. Kesannya, kulat akan tumbuh dankawasan dalam hidung menjadi semakin membengkak. 

Anda yang pernahmengalaminya pasti tahu tahap kesakitannya. Huhuhu...Lebihparah lagi, resdung ni boleh merebak ke bahagian mata. Akibatnya, andaboleh hilang deria penglihatan dan ia juga boleh menjangkiti otak.
 

Tapi, resdung ni tak berjangkit kat orang lain atau diwarisi oleh keturunannya.petua mencegah resdung;



1. Elakkan daripada memelihara binatang berbulu kat dalam rumah seperti kucing dan arnab.

2. Jangan menggunakan sarung bantal, cadar dan selimut yang diperbuat daripada bulu binatang.Untuk hasil yang lebih baik, cuci 3 benda tadi dengan air panas. Tujuannya untuk membunuh serangga dan pepijat.

3.Ringankan tangan anda untuk membersihkan karpet/permaidani. Kalauperlu, gunakan penyedut hampagas (vacuum cleaner) yang berkualititinggi.

4. Kalau anda nak mengemas rumah, pakailah penutup hidung. Bukan pakai ketika musim jerebu jer.

5. Minum air suam/mineral dengan kadar yang banyak. Bagus juga kalau anda amalkan minum sup panas.

6. Selalulah lap muka anda dengan menggunakan tuala yang dibasahkan dengan air suam.Lebih baik kalau anda sampai jer ke rumah, terus basuh muka. Maklumlah, kat luar tu kan banyak habuk dll.

7. Kalau anda ada alahan terhadap jenis makanan tertentu (contohnya makanan laut), janganlah makan makanan tu.

8. Dengan mengambil CMCure setiap hari. 1 biji pagi,1 biji malam selepas makan. Insha Allah,ia mampu mengurangkan.


######AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN#### 
######JUALAN BORONG DISEDIAKAN####

Sebarang Pertanyaan sila ⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
Satin Skinz Premium PM/INBOX >>> http://tinyurl.com/muwdx9o <<<<<
☏ SMS/WHATSAPP : 013-9111693 / 013-9501806

0 Orang Pengomen Tegar..:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar