Produk Terlaris..

October 31, 2013

Adam tak sihat..

Salam 1 Malaysia..

Apa khabar semua..harap baik-baik sajer yer..lama xupdate citer..update bisness jer..huhu..sekarang ni adam tak sihat..adam batuk selesema n demam..tp alhamdulillah demam dan selesema dah hilang..cuma batuk je tak hilang-hilang lagi nie..tiap2 malam tengah tidur mesti adam batuk..batuk pulak tu batuk yang agak panjang or lama la..kesian giler dengar.tiap-tiap malam amy sapukan vick dekat dada adam..kesian sangat-sangat..sape-sape lau de petua boleh gtau amy yer...

Sebelum ni amy dah bawak adam pergi klinik..minggu lepas masa tu adam demam skali la..suhu adam 39..agak tinggi la doktor kate..doktor pun bagi la ubat demam batuk n selesema..amy bagi adam makan..tp kawan-kawan nasihatkan jangan bagi baby makan ubat batuk n selesema sb ada dadah dalam tu..huhu..

Malam tadi ni amy juz ikut petua orang lama..bagi madu+limau nipis tuk adam.batuk dia tak hilang lagi tp harap2 menjadi la..kesian sangat-sangat tengok..kalau la batuk tu boleh ganti kat amy kan best...huhu..

Ya Allah ya tuhanku, sembuhkanlah penyakit anakku..semoga anakku sentiasa dalam keadaan sihat selalu..amin ya rabbil alamin...

Semoga anak mama cepat sembuh yer sayang... =)

3 Orang Pengomen Tegar..:

  1. alololo geram nye tgok dia....
    moga cepat sembuh ye baby:)

    ReplyDelete
  2. alolo sian dia. semoga cepat sembuh ye adam

    harap dah ok la kan skrg

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar