Produk Terlaris Ogos..

October 1, 2013

.::Adam 3 Bulan 2 Minggu 6 Hari::.

 Kejap je masa berlalu..sakit bedah aritu xhilang pun lagi tp anak mama ni dah nak masuk 4 bulan..alhamdulillah..adam membesar dengan sihat..kalau tak caya tengok peha dia tu..hehe..tak susah untuk jaga anak mama nie..malam2 xbangun pun kacau mama tidur..tu pun duk pusing2 kepala je cari susu..mata pun tak bukak..bagi je susu kenyang terus tidur balik..pampers pun sama..wlaupun dah takde ruang kat pampers tu adam still lagi lena tidur..kalau mama tak salin lagi tu la dia tak bangun..aduhai syg..alhamdulillah..harap2 tak meragam sampai besar la ye syg.. =)


 Alhamdulillah, tenkiu Allah coz bg anugerah yang tak terhingga ni.. semoga anak mama jd insan yg soleh yer..aminn.. =)

7 Orang Pengomen Tegar..:

  1. bape kg dh adam ni amy? Ya Allah,peha tu geram sgt! nk geget rasanya~

    ReplyDelete
  2. 3 bulan aritu 6.6kg..skrg ni rasenya 7kg da kut..hehe..

    ReplyDelete
  3. Lebih kurg anak ayu.jela 3 bln... Bambamnya dia. Ketak2 peh tu..

    ReplyDelete
  4. alahai membesar dgn sht dan kuat ekh.. comel.. smg mjdi ank yg soleh dunia akhirah amiin:)

    ReplyDelete
  5. Ketak2 dah kaki lengan.. Geram pulok tengok.. Dapat gomol best dak Adam nih.. =)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar