Produk Terlaris Ogos..

September 25, 2013

Ragam Adam ke taman permainan..

Balik je dari keje semalam fahmi ajak bawak adam jalan-jalan kat taman permainan ..dekat dengan umah..pergi pun jalan kaki jer..jarak dari rumah ke taman permainan tu adalah dalam 500meter... =)

Memulakan perjalanan
 Mata bulat lagi nie..
Dah layu sikit2
 Sikit lagi nak tutup mata tu..
 ambik ko, sampai je kat taman tu terus tido..alahai syg..huhu
 kami pun apa lg, pusing balik rumah..adam bawak papa n mama makan angin je ek.. =)
 sampai rumah dia tidur lagi..
Bangun je dapat upah..buat muka sedih la pulak..aduhai anak mama  nie..=)

8 Orang Pengomen Tegar..:

  1. adohaiii si comel munggil niee ..
    ghewam tgk

    akhirnya tidooo .. so sweet

    ReplyDelete
  2. Senang nye la nak tidor. Tak yah nak bobok-bobok. HUHUHU

    Comel!

    ReplyDelete
  3. adoiii geram tgk pipi adam.. bulatnye dia amy..

    ReplyDelete
  4. alaa....kesian dia tak dapat main... :( tapi xpe..esok2 masih ade..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. Sihatnya dak Adam ni.. Tangan dah ketak2 tu.. Geram tengok.. Kalau dapat gomol nih.. Hehehe..
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  6. haha..mcm anak sedara luqman ..kite punyerlah dukung bwk g jalan2..pastuh tertido pulak..terus bawak balik jer.

    ReplyDelete
  7. Adammmm! Pipi kamu sungguh labuh comelllll...geram tau Umi Qi tgk...huwaaaaaaaaaaaaa nak cayang sikit bleh mama adam? mmmuahhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  8. Alahai comeynya ada.. geram je nengok.. ;)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar