Produk Terlaris..

July 11, 2013

.:: BEDAK SEJUK TANAKA 110G (LEMON) :: HARGA TERHEBAT ::.

Salam 1 Malaysia..
 

Ramadhan dah menjelma..lepas ni muncul pulak hari raya..mesti semua berlumba2 nak cantik kan..so korang nak cantik persis Nora Danish tak??
 


 
Kalau nak,
 Cubalah Bedak Sejuk Tanaka.


Bedak sejuk Tanaka diperbuat daripada kayu tanaka yg sangat berkesan untuk:

- Kecutkan jerawat
- Haluskan kulit
- Cerahkan kulit
- Hilangkan jeragat
- Lembutkan kulit
- Menyejukkan dan mengurangkan minyak di kulit muka
- Pelindung cahaya matahari
- Selesaikan masalah kulit bukan sahaja di muka tapi boleh digunakan satu badan
- Boleh dijadikan sebagai bedak sejuk dan foundation

Bedak ni bau lemon..sejuk je rase bile pakai..kalo cuci muka rase licin je pastu..daki2 pun blh tanggal time kita gosok nk cuci muka..mmg best!! Boleh pakai waktu siang sebagai foundation atau waktu malam sebagai bedak sejuk.

Cara Guna:
Untuk jadikan sebagai foundation cuma sapukan bedak tate rata2 ke muka guna tangan atau span muka.
Untuk jadikan sebagai bedak sejuk cuma basahkan tangan atau campurkan bedak tate dgn ari dan sapu kan ke muka. Lps 30 min boleh cuci atau nk pakai sepanjang mlm pun blh...blh cakap2 time sapu..muka x kedut mcm pakai masker..

Boleh digunakan untuk semua jenis kulit berjerawat, sensitif, normal dan sebagainya. Sesuai untuk lelaki dan wanita...dewasa dan kanak-kanak.

BEDAK TANAKA 110G (LEMON) READY STOK OK!!

HARGA:

RETAILS
1PCS = RM25 (POSTAGE SM RM6, SS RM8)
3PCS = RM70 (FREE POS SELURUH MALYSIA)

BORONG:

50PCS = RM 14 (FREE POS SELURUH MALYSIA)
100PCS = RM11/PCS (FREE POS SELURUH MALYSIA)


Sy xde jual Bedak Tanaka 40g ya..hanya 110 g...knp??
sebab....

beza harga 40g dan 110 g amatlah tipis tapi beza berat hampir 3x ganda!!!
sooooo...sangatlah x berbaloi beli yg 40g!!
alang2 baek ambek yg 110 terus ok!

lebih jimat!!
lebih murah!!
lebih berbaloi2!!

Sebarang Pertanyaan..
Sms/Call/Whatsapp/WeChat/BBM = 0139111693 (Amy)
 

4 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Skang tengah hot bedak ni pulak.. Hehe..

    ReplyDelete
  2. wow. menarik ni

    * ciksu meniaga kat param la amy. u yg tak berasap dapur.hihi

    ReplyDelete
  3. kak lea so far baru seminggu pakai ok,sebagai lulur dan bedak sejuk he3..anak2 pun suka pakai sejuk je muka.

    ReplyDelete
  4. I like this entry..padat ngan information..
    Btw,,sy ade jual sabun thanakha..klau brmnt atau na tny sms sy ye..(0199715765-yin)
    Btw tq utk entri ni..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar