Produk Terlaris Julai..

April 10, 2013

.::Jom Semak Daftar Pemilih::.

Salam 1 Malaysia..

Semua dah sedia maklum yang mengundi jatuh pada hari Ahad iaitu 5 Mei 2013..korang dah tau ke kat mane lokasi korang akan mengundi?? kalau tak tau lagi boleh semak kat bawah ni..klik je link tu then masuk no ic..lepas tu keluar la kat mane korang akan mengundi nanti... =)


Amy dah cek untuk amy dengan fahmi..
Ni la resultnyer..


Amy mengundi kat rumah amy kuala berang manakala fahmi lok mengundi kat rumah dia setiu..nampaknya terpaksa pergi asing-asing la nanti..wah tak sabarnya nak balik mengundi.. =)


7 Orang Pengomen Tegar..:

  1. marilah mari..pergi mengundi..ehehe
    akak pun mengundi kat kg,asing2 gak dgn en.asben akak

    ReplyDelete
  2. Selamat mengundi Kak Amy.. iha tak lepas lagi nak mengundi.. lepas mengundi bintang mencari bintang je :D

    ReplyDelete
  3. dua2 ganu ea? hehe..selamat mngundi pilih betul2 tau.. ^^

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar