Produk Terlaris Julai..

April 29, 2013

.::Bedak Arab Kokuryu Super Summer Cake Original Mesir murah giler..RM45.00 only (free postage)::.

Salam 1 Malaysia..

Apa khabar semua..harini amy nak share 1 produk yang terhangat di pasaran..iaitu BEDAK ARAB (ORIGINAL DARI MESIR)..Original dari Mesir ye..bukan tiruan...so berhati-hati lah dengan produk tiruan.. =)

Harganya..
RM45.00 (free postage semenanjung & sabah sarawak)

2 pc RM80.00 free pos
10 pc ke atas RM30 (exclude postage)


(kalau nak beli borong boleh pm amy yer..harga boleh dirunding =) 
Kepada sesiapa yang berminat boleh hubungi amy di talian 013-9111693..wechat pun boleh..
BBM 2653EAD4
Email :: amyliana8886@gmail.com



Kenapa mesti Bedak Arab menjadi pilihan anda?

3 in 1 (moisturiser, foundation, powder)
Tahan selama 8 jam..
Suci dan halal..boleh dibawa solat..
Berbau Wangi..
Tidak melekat pada tudung, kain sebab dia menyerap dalam kulit..
Mengikut Aliran darah si pemakai..
Mengecutkan Jerawat..
Tidak menghitamkan atau menggelapkan kulit..
Senang di pakai dan menjimatkan masa..
Kulit semakin gebu dan lembut..


 Dengan setiap pembelian Bedak Arab mmng diberikan sekali dengan span tau..pakej..so x perlu beli asing2..:)
##kecantikan.adalah.hak.milik.anda##

15 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Eh, dia bedak sekali dengan span rm 47? murah la. macam nak jer.

    ReplyDelete
  2. alia --> ha ah dik..skali dgn span..berminat boleh pm yer.. =)

    ReplyDelete
  3. Wah, dah jadi bisneswoman pulak Amy.. Macam menarik jer bedak ni. Ramai jugak yang duk bercerita pasal ni. Tapi tunggu compact powder yg sedia ada abis dulu baru nak beli.. =)

    ReplyDelete
  4. hehe..bese la miza..join miza jgk..ok nati berminat leh la pm amy.. =)

    ReplyDelete
  5. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  6. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  7. as-salam..amy berbisnes ye.semoga berjaya ye :)

    *amy, RM129 tu murah la.ciksu beli hari tu RM136 kalau tak silap.lupa dah..

    nk detail meh jenguk sini..

    http://azatiesayang.blogspot.com/2013/02/promosi-pemanggang-ajaib.html

    ReplyDelete
  8. bedak ni selamat ke? hehe

    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  9. Hi boleh email saya harga borong, tq

    olumis.shop@gmail.com

    ReplyDelete
  10. assalam.
    nak tanya. harga borang brape ea?

    ReplyDelete
  11. As slm.....kalau beli byk harga berapa ya?

    ReplyDelete
  12. As slm.....kalau beli byk hg brapa ya?

    ReplyDelete
  13. wslm..kalau borong..

    10 ke atas rm30+rm10 postage.

    30 ke atas rm29 + rm15 postage..

    50 keatas rm 27...

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar