Produk Terlaris Julai..

March 14, 2013

.::Terror giler budak kecik ni make up::.


Pandaikan budak ni makeup..kita masa umur sebaya die tak tau pape pun pasal make up..da besar sekarang ni pun takde alat makeup sebanyak budak ni pakai..hehe..memang tabik spring la....=)


7 Orang Pengomen Tegar..:

  1. sy ada tengok dlu.. memang hebat!!! ena pun tak tahu mekup macam dy tu... selute la.. budak ni mesti dy selalu tengok mak dy mekup.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. budak2 sekarang dah maju..ikut idole memasing retis popular..huhu..me pun tak berapa nak pandai..huhu..sedih2

    ReplyDelete
  3. mesti mak dia pun minat mekap jugak ni.. iha pun tak reti mekap macam ni, barang mekap pun langsung takde..

    ReplyDelete
  4. macam-macam budak sekarang ni.. hehe

    ReplyDelete
  5. kecik2 dah pandai...nak jadi model ni.. hehe

    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  6. macam2 kan..budak2 pin dah pandai makeup..
    ciksu kurang berminat :)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar