Produk Terlaris Ogos..

February 20, 2013

.::Fizz Fairuz putus tunang :: tunang Fizz isteri orang::.

Kuala Lumpur: Pertunangan Fizz Fairuz hanya bertahan seminggu apabila pelakon itu memutuskan ikatan dengan tunangnya Ahad lalu, selepas mengetahui wanita berkenaan rupa-rupanya sudah bersuami.
“Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang,” kata Fizz, 34, semalam.
Pertunangan Fizz secara diam-diam dengan seorang wanita berusia 26 tahun di Kuantan, Pahang pada 10 Februari lalu, mengejutkan banyak pihak kerana sebelum ini dia hangat bercinta dengan pelakon, Almy Nadia, 27, sejak tujuh tahun lalu.

“Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-olah ‘diatur’ oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun lalu,” katanya yang menyifatkan kemungkinan dia terkena buatan orang.
Foto
Fizz Fairuz

Fizz berkata, empat hari selepas bertunang iaitu pada Khamis lalu, baru dia tahu tunangannya itu isteri kedua seorang usahawan berusia 40-an dan mereka bernikah di selatan Thailand beberapa tahun lalu.

Sumber :: Harian Metro Online


18 Orang Pengomen Tegar..:

  1. macam tu pulak.. kesian almy..kesian jugak fizz..

    ReplyDelete
  2. kesian fizz fairuz.. ena dah la minat dengan dia.. mehlah bertunang dengan ena... eeeeeeeeeeeeehhhhhh! >.<

    ReplyDelete
  3. td tgk mhi mmg terkejut.ramai gak blogger komen,almy tu tok sahlah pilih fizz lagi :)

    ReplyDelete
  4. kesian kan..perempuan tu nape nak sorok status lak

    ReplyDelete
  5. dia dah putus ngan nadia ke belum time bertunang nie??pelik gak klu bercinta ngan org lain, bertunang ngan org lain...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. fatin --> tu la kan..kalau kena sihir xleh nk kate apa r..kesian..

    ReplyDelete
  7. careno --> tu la..da tau bini org trima nk lg kat org lain..dunia2..

    ReplyDelete
  8. ainaa--> doa2kan fiz n almy de jodoh..hehe.. jgn nk ngde ye dik..belajar dulu..hehe

    ReplyDelete
  9. sis aleasarra--> tu la..sy pun terkejut dgn berita tu..huhu

    ReplyDelete
  10. mama aryan --> tu la pasal..teruk tul kan...wat malu jer..

    ReplyDelete
  11. azlan--> xpasti la wak..rasenya xputus lg time tunang tu..wallahualam..

    ReplyDelete
  12. Sabar ye fizz . setiap yg berlaku ada hikmah nya :))

    ReplyDelete
  13. klu bab2 kena sihir nie memang luar jangkaan....macam2 boleh jadi

    ReplyDelete
  14. ntah la..no komen..apa2 pun artis tetap artis...jawapan yg diberi biasanya utk cover line diri sendiri..klu betul kena sihir..betul la tu...klu tak...hmm..artis...always propa..

    ReplyDelete
  15. macam2 ja dia ni tau...

    - Admins Blog 3 Dalam 1

    Jom baca Artikel Terkini: Fizz Fairuz Bohong, Saya Bukan Isteri Orang – Azlyn Massiela - Gossip Selebriti Malaysia
    http://blog3dalam1.blogspot.com/2013/02/fizz-fairuz-bohong-saya-bukan-isteri.html

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar