Produk Terlaris Julai..

February 15, 2013

.::Betul ke Fizz Fairuz langgar adat Melayu???::.

Salam 1 Malaysia...


First, amy nak ucapkan tahniah buat Fizz Fairuz yang da bertunang dengan pilihan hati die..walaupun amy agak frust pilihan hati Fizz bukan Aimy Nadia..ingatkan mereka akan bersatu suatu hari nanti tup tup dalam diam Fizz dan bertunang dengan orang lain..jodoh dari Allah sape tahukan..kita cuma mampu merancang tp Allah yg tentukan..cuma sekarang doa yang baik- baik je buat mereka...semoga cepat2 ke jinjang pelamin yer Fizz..

Amy banyak terbaca kononnya Fizz dah langgar Adat Melayu..amy rasa ada kekeliruan sedikit kat situ..sebabnya amy tengok ada 1 gambar yang kita dapat lihat kat bawah tu ada sorang wanita yang berusia sarungkan cincin kat jari manis tunang Fizz tu..mungkin wanita tu mak Fizz..
wallauhualam...



Gambar kredit buat ROTIKAYA..

Buat Aimy Nadia --> Semoga tabah dan temui pasangan yang lebih baik nanti..jodoh itu rahsia Allah..yang penting tetap minat Fizz n Aimy...peace =)

7 Orang Pengomen Tegar..:

  1. tu la saya pun pening gambar mana satu yang betul2 sarung cincin. mna tau kot2 fizz cuma posing mcm sarung cincin je ke.. :)

    ReplyDelete
  2. wahhh . seriously cntiknye blog ni . masok2 jer da jatuh cinte dgn leb leb dia .hihi. cantik sgt :D


    #Tak minat fizz fairuz ni :P

    ReplyDelete
  3. apa2 pun, tetap minat lakonan mereka hehe


    *amy, baru nk jinak2 balik :P

    ReplyDelete
  4. tbe2 rse benci kat fizz fairuz.kecian lak kat almy.buat cm tu.xpe la.mgkin allah dah pilihkan yang terbaik utk almy nadia kan

    ReplyDelete
  5. inilah namanya kalau dah jodoh tak kemana tapi kalau memang dah tak ada jodoh nak buat macam mana...
    hurm...buat almy nadia semoga bertemu jodh yg lebih baik...pasti ada hikmah di sebalik kekecewaan dan perpisahan itu..

    sy tetap rasa gambar fizz sarungkan cincin tu tak berapa manis...sbb mereka cuma bertunang belum bernikah...

    ReplyDelete
  6. kecewa habis amlya tu kan haha... kesian

    Jomlah Sertai Segmen Mega 3000 Follower By Blog 3 Dalam 1
    Klik Sini ! Klik Sini ! Klik Sini !

    ReplyDelete
  7. tadi ada baca kat blog kjee..

    highlight dekat dekat cap n seluar fizz

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar