Produk Terlaris Julai..

January 16, 2013

.::Kereta Kena Curik::.

Salam 1 Malaysia.

Harini amy nak share something..kejadian tu berlaku pada hari sabtu baru-baru ni..kereta storm milik father in law amy kena curik..kejadian tu berlaku kat depan umah jer dalam kul 2 pagi...tengah orang duk sedap2 tidur dorang sibuk berkerja..huhu..

Sekarang ni masih lagi takde khabar berita..tak tau la ada kat mane..huhu..harap2 rezeki masih ada lagi..susahnyer kalau takde kereta tu sebabnya dengan kereta tu la mertua amy cari rezeki..huhu..doa2kan harap2 jumpa yer..

Lokasi pencurik tu bawak lari dari rumah mertua amy di setiu menghala ke besut n mungkin ke kelantan..
So pade sesiapa yang ternampak kereta tersebut boleh la hubungi balai polis berhampiran yer..

Model :: Mitshubishi Storm
No Plat :: WKX 1250
Warna :: Kuning..

gambar incik google..

p/s--> sempat jugak merasa drive kreta ni skali.huhu =(

6 Orang Pengomen Tegar..:

  1. ishhhh xsenonoh betul siapa yang mencuri tu.. memang tak aman hidup dia.. geram la pula... insyaAllah, ena tumpang2 tengok juga ye...

    ReplyDelete
  2. alahai..ada juga yg buat keje mcm ni kan,sekarang ni mcm2 yg berlaku.
    moga2 dapat jumpa blk kereta tu

    ReplyDelete
  3. SABAR ERK KAK :) DUGAAN ,, INSYA ALLAH JUMPE BLIK KETE TU

    SYGG .. JOM KE BLOG DEDEQ .. TAHNIAH .. T SENDKAN NAMA N ALAMAT K

    ReplyDelete
  4. dugaannya...harap dapat la jumpa balik kereta tue

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar