Produk Terlaris Ogos..

November 13, 2012

.::Kami yg sengal::.

Gurau senda amy dan fahmi malam tadi..

Fahmi :: Comel bini abg nie..makin lama makin comel abg tengok..
Amy   :: Sengih2 kambing sambil cakap kat fahmi.. Kalau abg tengok makin comel maknanya baby boy..
Fahmi :: Terus tukar.. Eh abg tengok bini abg ni macam hantu waris jer..
Amy   :: Tergelak pahtu cakap kat fahmi.. Hah kalau hodoh maknanya baby girl..
Fahmi :: Terus tersengih2 macam kerang busuk..
Then terus kitaorang gelak sama2..haha sengal..

Actually fahmi nak baby girl..tu yang sengih je kalau cakap baby girl..tapi ktorang tak kisah pun asalkan baby kami sihat sempurna dan bertahan sampai 9 bulan..insya Allah,,,

 Bismillahirahmanirrahim...
Ya Allah peliharalah anakku ini selama ia berada di dlm perutku...dan sihatkanlah dia....Engkau yg menyembuhkan..tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMU..YA Allah rupakanlah atau bentukkanlah dia yg ada diperutku dengan rupa yg baik dan tetapkanlah di dlm hatinya iman kepada Engkau dan kpd RasulMu...Ya Allah, keluarkanlah dia dr perutku dengan mudah dan selamat...Ya 
Allah...jadikahlah dia sihat dan sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal...Ya Allah..panjangkanlah umurnya..sihatkanlah badannya...baikkanlah akhlaknya....fasihkanlah lisannya....baguskanlah suaranya utk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad s.a.w dan segala puji bagi Allah tuhan semesta alam....amin ya rabbal 'alaminn.

7 Orang Pengomen Tegar..:

  1. hahahahahaha , lawak ah akk , sweet sweet je :D

    ReplyDelete
  2. http://peaceder.blogspot.com/2012/11/peaceder-muhasabah-diri-cara-qada-solat.html.. follow me back

    ReplyDelete
  3. hehe sweetla akak. dah berapa bulan kak ? semoga dapat baby y sehat n comel cam akk! ^o^

    ReplyDelete
  4. so suwiit..hehe

    insyaAllah..mudah-mudahan doa Amy dimakbulkan..

    ReplyDelete
  5. hihi...lawak2 kosong..baru happy kan

    In Shaa ALLAH
    mudah2an dimakbulkan..
    take care

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar