Produk Terlaris Ogos..

October 14, 2012

.::Kerana Burger Zinger Double Down::.

Salam 1 Malaysia..

Semalam lepas makan nasi amy tengok gambar burger zinger double down nie..tetiba rase nak makan..terus ajak hubby pergi beli..ktorang pun pergi la KFC kat sungai besi..beratur punya beratur, last-last sampai kat kaunter dia cakap burger tu da habis..uwaarggh sedihnya..amy pun terus belah..tak beli pape pun...lepas tu cakap kat fahmi dah habis..fahmi kate habis tu nak wat camne, nape tak beli menda lain..amy cakap taknak sb nak burger tu jugak.. =(

Lepas tu amy ajak fahmi pergi KFC kat TBS pulok, fahmi tunggu dalam kreta..amy sanggup jalan kaki sorang-sorang kut semata2 nak  beli burger tu..sampai je kat kaunter cakap burger tu dah habis jugak..uwaarrggh nape susah sangat nak dapat ni..dia cakap tinggal ayam jer..amy pun xde pilihan lain beli la snack plate tu..huhu dengan hati yang kecewa balik umah..

Agak2 bila la dapat rasa burger ni..=(

p/s--> harap2 arini de rezeki nak rase burger ni.. =)

9 Orang Pengomen Tegar..:

  1. biasa2 je rasa die.hahahaha
    bek beli burger bakar.hehe

    ReplyDelete
  2. nakkkk sgt mkn ni. tunggu husband zie balik dari OPS nnti...nak terjah KFC. hehe

    ReplyDelete
  3. akak sempat gak rasa sekali je..sedap jugak

    ReplyDelete
  4. kesianny...adoyaiii..takpe2,tiap2 hari pon kfc bukak..hehe

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar