Produk Terlaris Julai..

October 22, 2012

.::Anmum Materna Coklat::.

Salam 1 Malaysia..

Apa khabar semua..harap baik2 ajer yer..semalam amy duk sembang2 dengan kawan2 amy yg tengah pregnant jugak..cakap la pasal susu ibu..amy sekarang ni tak rase pape pun..badan langsung tak rasa cam orang pregnant..xde sakit2 apa pun..xde pening xde muntah..badan kuat jer..jadi amy tak fikir la nak minum susu ke apa..amy juz makan ubat asid folic jer..

Sejak dulu lagi amy memang tak suka susu tepung tapi atas nasihat kawan2, amy pun pergilah beli susu tepung ni..Anmum Materna Coklat pilihan amy...siap dapat sample 2 bungkus..hehehe..amy beli yang kecik jer..saje nak test takut beli yg besar tekak takleh trima buat rugi jer..balik tu terus minum, alhamdulillah tekak amy boleh trima..

Korang minum susu apa, share2 la dengan amy ek..mane tau leh try lepas habis yg nie..=)

p/s--> doakan semoga anak amy membesar dgn sihat yer.. =)

6 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Zie dulu pun minum ini :) cuma flavour nya susu biasa...hehe

    ReplyDelete
  2. sy ms 2 3 bulan j minum.. masuk j bulan pose hr2 langsung xleh minum.. lau minum terus muntah.. sampai la sekarang.. sekarang cuma minum soya n jus2 jer..

    ReplyDelete
  3. amy xsuke susu...dh ade baby nie kenalah minum susu tuk kesihatan...

    ReplyDelete
  4. nurul pon suke susu.. dulu pes preggie, mmg minum susu anmum.. preggie kali ni pon insyaallah.. hehe

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar