Produk Terlaris Julai..

September 24, 2012

.::Rezeki masih lagi milik saya::.

Salam 1 Malaysia..

Hari sabtu lepas amy baru perasan gelang tangan amy takde..terus cakap kat fahmi..1 rumah ktorang geledah..amy ingat pagi tu amy jemur baju dengan tanam pokok bunga jer..pahtu pergi la cari kat tempat-tempat tu tp still takde..sedih tp terpaksa redha sebab cari dah tak jumpa..

Lepas cari tak jumpa tu fahmi ajak pergi tengok wayang kat alamanda..tengok citer resident evil..fahmi yang nak tengok sangat..amy juz peneman setia jer..=) Lepas tu fahmi ajak pergi beli perabot rumah sikit..kesedihan tu terus hilang.. =)

Datang kerja pagi ni nak tengok gelang tu kut kut ada tersangkut kat meja ni kan pahtu takde.amy pun fikir takpelah takde rezeki..tengah-tengah cek email last last ternampak email yg bertajuk lost and found..isi dalamnya bertulis 

Sesiapa yang kehilangan barang bernilai pada hari ini, Jumaat 21.9.2012, boleh mengambilnya daripada saya.
Sekian, terima kasih - Pengarah

Terus amy kol pengarah tersebut..harap-harap ada la gelang amy..pengarah tersebut  suruh amy pergi jumpa dia..amy pun pergi la jumpa..beliau cakap jumpa gelang amy tu kat surau..sukanya amy dah dapat balik gelang ni..dah la gelang akad nikah aritu..huhu..lepas ni kena lebih berhati2..

Masa amy bgtau kat kawan2 yang gelang amy hilang, ada orang suruh amy baca innalillahiwainnailaihirajiuun..ada yang suruh baca ayat watdhuha..pahtu amy solat hajat..alhamdulillah ianya berhasil..tenkiu Allah kerana rezeki masih lagi berpihak pada amy...alhamdulillah.. =)


p/s--> Selagi Allah izinkan ia milik kita akan tetap jadi milik kita walau macammana skali pun.. =)

8 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Mesti ralat kan kalau tak jumpe...alhamdulillah rezeki awak ad lg yer

    ReplyDelete
  2. sib la kan amy.. g kemas molek.. gelang 2 gelang berharga.. kenangan terindah.. xdop doh lps ni hok sm kenangan 2.. hehehhe :))

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar