Produk Terlaris..

August 16, 2012

.::Tutorial :: Anyam ketupat::.



Korang pandai buat?? sejujurnya amy xpandai anyam daun nie..dah banyak kali belajar dengan mak tp tetap tak pandai..adoiyai..baru jumpe gambar ni dalam fb td..so boleh la cuba slow2 pahni..manela tau kut2 jd kan..hehe..

p/s--> nasib dah de ketupat segera sekarang ni..rebus n hidang.. =)

6 Orang Pengomen Tegar..:

  1. ketupat sate mcm ni tau la buat. tp tak chomel. ketupat bawang yg comel tu kdng2 buat jadi kdng2 buat tak jadi. tp lebih bnyk tak jadi dri jadi. huhuhu

    ReplyDelete
  2. Orang sekarang salu beli yg segere aje . Tp Kalau kat kg , nenek buat ketupat ni , yg ni lg sedap dari yang segera tu :)

    ReplyDelete
  3. wahh,,bguih ni,,boleh practise,, thanx untuk ilmu anyam ketupat ni,,slamat hari raya aidilfitri,,

    ReplyDelete
  4. tak pandai lagsung anyam ketupat..tangan takde seni..hee

    ReplyDelete
  5. sronok tgk org wat ketupat tapi kte wat xpenah jadi..sabo jela..hehehe

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar