Produk Terlaris Julai..

August 23, 2012

Salam Aidilfitri 2012..

Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir dan Batin..untuk raya taun ni amy pilih warna biru..sedondon dengan hubby..first time beraya dengan suami..sebelum ni kalau raya boleh wish selamat hari raya ikut mesej je kan so sekarang dah boleh beraya bersama-sama..bermaaf-maafan..bersalam-salaman..happy sesangat.. =)


Snap dulu sebelum ke rumah sedara mara kat besut.


Sedondon jgk dengan adik ipar. =)

Fakhri & Fahmi..

Kepada kengkawan blogger n kengkawan yg kenal diri ini, selamat hari raya amy ucapkan dan maafkan amy andai ada salah silap dan terkasar bahasa..amy susun sepuluh jari memohon keampunan dari hujung rambut ke hujung kaki..selamat hari raya maaf zahir dan batin..


p/s--> hari ni dah masuk kerja..mud kerja tersangatlah kosong..uwaarggh sedihnya tengok orang tak sampai separuh pun kat opis nie..huhu..nk g usha suasana raya korang jap.. =)

6 Orang Pengomen Tegar..:

  1. selamat hari raya..:)

    sama lah kita dah kena kerja..-___-"

    ReplyDelete
  2. Alahai, sweetnya sis dengan suami.. cantik baju raya sis... selamat hari raya yew sis... kakak ena pun dah keja start rabu ritu.. huuuu...

    ReplyDelete
  3. alolooo comeynye die berbaju biru..sedondon pulak dgn encik hubby die..selamat hari raya ^__^

    ReplyDelete
  4. cantik kaler biru tu..akak pun nak biru,tp masa pegi beli en.somi pilih silver lak..tahun depan la biru nampaknya

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar