Produk Terlaris Ogos..

August 2, 2012

.::Eren :: Pergi Tanpa Alasan::.



Aku mencintaimu bagaikan langit memeluk bintang
Aku lukiskan cinta di hati tak terbatas lagi

Aku mencintaimu bagaikan langit memeluk bintang
Aku luksikan cinta di hati tak terbatas lagi
Cinta yang dulu bersemi kini menjadi masa laluku
Hatiku hancur tiada berkeping bagaikan segelintir debu

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya
Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya
Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

p/s--> lagu yang berulang2 kali dengar kat suria.fm..nasib sedap lagu nie.. =)


10 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Best jgk lirik lagu nie.. tapi x tau nyanyi laa... haha

    ReplyDelete
  2. org muda suke le kan
    org tue mcm akak lyn lgu p.ramlee hehehe
    suka juga bila perasan jd muda sesekali

    ReplyDelete
  3. sweetnya lirik ni sis.. rasa tak sabar nak berumah tangga macam sis.. bhgia sgt2... awwwwwwwwwwww

    ReplyDelete
  4. akak x sempat nak hayati lagu bila dlm keta,anak2 dok bising je..hehe

    ReplyDelete
  5. cinta tu cnta jugak,tapi kalau idup tlalu bgntung pd cinta..tak ingat sang pencipta..hancuss jadinye..hehe

    sy otw dga lagu ni..besttt..hehe

    ReplyDelete
  6. best lagu ni..tapi sedih sebab mcm berlaku dalam hidup saye

    ReplyDelete
  7. hehe best lgu nie ;)
    follow my blogger dausiti93.blogspot.com
    tenxs :D

    ReplyDelete
  8. hehe best lgu nie ;)
    follow my blogger dausiti93.blogspot.com
    tenxs :D

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar