Produk Terlaris Julai..

August 14, 2012

.::Diskaun hebat Kadar Tol Raya Aidilfitri + Merdeka::.

Salam 1 Malaysia..

Bila korang balik kampung?? amy balik 18 hb..dalam kul 12 tengah malam tu kut..hubby xnak balik terus lepas balik kerja..katanya jalan masa tu jem giler..letih katenyer..huhu..korang tau tak tol ada bg diskaun musim perayaan n kemerdekaan? meh kita tengok diskaun tol kat destinasi korang..amy punya destinasi Terengganu..amy balik 18 hb so ada diskaun tol la..hehe..biasanya kalau balik Terengganu duit untuk tol saje dalam RM30 kut..kat gombak RM5..tol kat Karak RM3 pahtu tol kat jabur RM21.. =)

Destinasi amy 30% kut..banyak tu..tapi kalau bg free mesti lagi bestkan..hehe..ni la orang kate..bagi betis nak peha..hehe..papepun yg penting semoga kawan2 semua selamat sampai ke kampung halaman masing2.. =)



p/s--> 30%?? banyak tu diskaun.. =)


11 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Diskaun ni ade time2 tertentu tak? atau anytime asalkan date berkenaan..

    ReplyDelete
  2. ena already di rumah.. hehehe... wahhhh, boleh la g jejalan ni.. jimat duit.. minyak tak nak diskaun gak ke?? XD

    ReplyDelete
  3. huh, tarih2 yg balik kg dan dari kg ke KL tak de pun entitle utk discount ni... sedih tul..

    ReplyDelete
  4. amy blk teganu ye..akak blk lanchang je,satu jln la kita,akak blk sabtu pg sesudah sahur..

    ReplyDelete
  5. sy tak balik kmpg pon..sbb memang duduk kat kampng..hehe

    ReplyDelete
  6. saya tak de balik kampung..sebab memang dah duduk kampung..hihi...

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar