Produk Terlaris Ogos..

August 3, 2012

.:: Alhamdulillah..Abby Abadi & Memey Suhaiza dah berbaik..::.



Memey Suhaiza dan Abby Abadi berpelukan sambil menangis merupakan saat paling bermakna apabila mereka mahu menamatkan persengketaan yang terjadi selama ini. Norman Hakim berkata, peristiwa itu berlaku ketika dia bersama isterinya, Memey mahu mengambil anak-anak yang berada bersama Abby di sebuah lokasi di Shah Alam.

“Ketika itu tujuan saya dan Memey ke Shah Alam bertujuan untuk ambil anak-anak saya yang pada waktu itu dengan Abby. Kalau nak ikutkan sejak sekian lama saya dan Abby agak jarang berkomunikasi apatah lagi Memey.

“Dan apabila sampai di lokasi itu, tiba-tiba Abby menarik tangan Memey dan memeluknya sambil menangis.

“Saya agak terkejut dan semua senyap seketika. Anak-anak pula menjerit ‘yeay! Mummy dan mama dah baik!”. Terasa macam filem Hindustan pula. Ia adalah satu keajaiban sebenarnya yang penuh bermakna dalam bulan Ramadan ini,” ceritanya ketika dihubungi mStar Online di sini petang Khamis.

Tambah Norman, keadaan itu juga membuatkan dia begitu sebak dan bersyukur kerana doanya untuk melihat bekas isteri dan Memey menghapuskan sengketa terlaksana dan seterusnya dapat menyatupadukan keluarga.

“Saya ada juga tanya kepada mereka, apa yang membuatkan kedua-duanya kembali berdamai? Mereka cakap ‘ ini rahsia perempuan’.

“Apa-apa pun saya bersyukur kepada Ilahi tiada lagi persengketaan antara kami dan yang paling gembira semestinya anak-anak. Anak sulung saya, Danish siap bergurau dan berkata, kalau mama dan papa kahwin, Danish nak jadi pengapit,” tuturnya.

Menceritakan pula detik mereka berbuka puasa bersama-sama di rumah Abby pada Rabu lalu, Norman telah menghantar SMS (khidmat pesanan ringkas) meminta kebenaran untuk berbuka puasa di rumah Abby dan dia tidak mempunyai masalah tentang hal itu.

“Rasa seronok sangat dapat berbuka puasa bersama-sama. Abby dan Memey juga rancak berbual mengenai bayi di dalam kandungan Memey yang berusia dua bulan itu.

“Selepas itu, Abby telah menghadiahkan sepasang telekung kepada Memey sebelum kami menunaikan sembahyang jemaah Maghrib bersama,” tuturnya.

Ditanya adakah perdamaian itu membuka jalan untuk Norman mengambil semula Abby sebagai isteri, pelakon itu hanya menyerahkan perkara tersebut kepada takdir.

“Saya tak tahu nak cakap apa. Lagipun saya tak tahu apa status Abby sekarang ini. Cuma saya mengharapkan yang terbaik selepas ini dan akan sentiasa berdoa serta berusaha untuk menjaga keharmonian keluarga.

“Memey pula sangat fleksibel dengan saya. Malah, dengan apa yang telah dilakukannya sekarang ini (berbaik dengan Abby) adalah satu pengorbanan besar sebagai isteri.

“Bagaimanapun, saya dan Memey ada merancang untuk menunaikan umrah bersama-sama Abby. Itu pun selepas Memey bersalin pada Februari tahun depan,” katanya.

Abby dan Norman pernah berkahwin pada 8 Januari 2002 dan dikurniakan tiga orang anak iaitu Mohamed Danish Hakim,8, Marissa Dania Hakim,6, dan Maria Danisha Hakim,3. Mereka bercerai pada 18 Disember 2008. – Mstar sumber

p/s--> Alhamdulillah..berbaik jugak akhirnya..bulan baik ni..nanti boleh la beraya bersama2..hehe..mane tau kut2 jodoh abby masih kuat lagi dengan norman kan..doa2kanlah..=)

13 Orang Pengomen Tegar..:

  1. alhamdulillah... dlm perubahan abby ni..btl² beri hidayah kat die..xde la asik berpolitik saje..hihi :p

    ReplyDelete
  2. syukur Alahmdulillah... baru le best mcm ni kan.. tak mo dh gaduh2..

    ReplyDelete
  3. berkat ramadan..nak gaduh2 bulan puasa,, nak bertengkar bulan puasa,,habis tu berbaiklah yang afdal...indahnya Islam

    ReplyDelete
  4. Heheh nanti abby lak jadi bini no 2 norman..
    heheheh

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...yang paling suka mesti anak-anak dioarang..:)

    ReplyDelete
  6. bagusla dah berbaik

    kalau norman amik abby jadi wife balik lagi bagus

    ReplyDelete
  7. power power.. semoga mereka menemui yang terbaik. Amin

    ReplyDelete
  8. alhmdllh....



    bulan baek an..


    ermm..nabila tag akak kat sini..


    jemput join..


    http://nabilaazmi.blogspot.com/2012/08/contest-my-beloved-follower.html

    ReplyDelete
  9. dulu akak suke pasangan abby n norman nie...drg xbyk gosip n terus kawin...

    ReplyDelete
  10. Ku doakn kebahgiaan abby dan norman kekal dan harap2 mereka rujuk semula demi anak2

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar