Produk Terlaris Julai..

July 24, 2012

.::Video Majlis Perkahwinan Syafiq (16tahun) & Yana (14tahun) ::.



Bertuahnya budak 2 orang ni kan..muda2 lagi dah sampai jodoh mereka..tahniah buat syafiq dan yana..semoga menjadi suami isteri yg soleh solehah dan berkekalan ke akhir hayat...amiin...



p/s--> Tengok video ni ingat masa buat outdoor aritu..ambik gambar kat celah2 pokok..sweet memori.. =)

11 Orang Pengomen Tegar..:

  1. seronok juga kawin muda2 ni,bila dah tua nti anak2 pun dah besar,mcm akak ni kawin lambat,dah tua ni anak kecik lg,tp tu semua dah ketentuan..syukur

    ReplyDelete
  2. Alhamduliah..jodoh sampai awal..dh ketentuanNya kan.

    ReplyDelete
  3. Sweet je tgk diorg niy . Tapi , kebanyakan org mengutuk je org yg nk kawen awl .. (kat youtube)Salah ke kawen muda ? Tak salah kan .. :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, jodoh dorang sampai awal.. Yang mengutuk tu mungkin kejutan budaya kot.. Haha! Yelah, zaman sekarang ni macam dah jadi trend kawen lewat.. Tu yang tetiba kuar video pasal adik kita yang 2 orang ni terus meletus2 tohmahan bak gunung berapi tu.. Padahal kalau nak diikutkan dari zaman nenek2 kita dulu pon memang dorang kawen awal.. Sekurangnya2 berkuranglah sikit gejala buang2 bayi semua tu.. =)

    ReplyDelete
  5. Bestnyaa! Semoga bahagia.,.weeeeeeeeee~

    ReplyDelete
  6. Ya Allah, mudanya dah kahwin.. tahniah!! jodoh tu rahsia Allah... ^.^ sweetnyew gambar sis tuuuuu..awwwwwww

    ReplyDelete
  7. semoga berkekalan. amin. tq 4 sharing..

    ReplyDelete
  8. wahhh...mudanya....semoga berbahagia...

    ReplyDelete
  9. Uiii...muda giler dorg kawen ek. congrats buat mereka. BTW yunk, suka nah zie tgk baju kawen amy yg merah itam tu taw. jelessss tgk. hehehe

    ReplyDelete
  10. Untunglah muda-muda dah boleh kawen..hihi...harap berkekalan la ke anak cucu...amin...

    Amy,
    amy nak buat chat box tu kan ? nanti Mawar buat n3 untuk amy k ...

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar