Produk Terlaris..

July 30, 2012

.::Header Baru :: Dulu Single Sekarang Double.. =)::.

Salam 1 Malaysia..

Apa khabar semua..smoga semua sihat yer..2 hari tak bukak blog..biasalah kan wife weekend..hari minggu jumpa hubby la..sedih..huhu..tp lepas ni tak jd wife weekend doh sebab dah jumpa rumah sewa..minggu depan kami boleh duk sama-sama..alhamdulillah.. =)

Mulai harini blog amy berheader baru..dulu kan single sekarang double..so amy tukar la header amy..baru semangat sikit nak berblog..alasan semata2..hehe..



Ni la dia header baru amy..amy tak buat sendiri tau sb amy bukan yg jenis kreatif..amy tempah dengan blogger jugak..blogger Myravea..header yang lepas pun amy tempah dengan myra ni jugak..hehe..sb amy suka design die..sesape nak tempah leh g kat fb dia..Myravea..murah..RM15 jer (ala, guna duit nuffnang bagi tu..hehe)..



Header lama...Tinggal kenangan... =)

p/s--> nanti dah de anak nanti agak2 kena tukar pulok header nie..hihi..

16 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Phewittt ! Cun gylak kak , header baruu~ Hee , :D

    ReplyDelete
  2. Sweet sgt dik..
    Semoga kekal ke akhir hayat yer..insyaallah.

    ReplyDelete
  3. aduhaiiii...series comel la header baru amy ...jekes arghhh gini ...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. mawar lg best..pandai buat sendir leh tukar2..

      Delete
  4. ahaha..rajin amy order² kekeke xper utk kepuasan diri sendiri..hihi eh dpt uma mane mi??

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula..kepuasan sendri..hehe..pindah sg besi nina..hehe

      Delete
    2. owh sungai besi... best² kalo nk ngemas2 nk mintak tolong calling² la..hih :)

      Delete
  5. cantik..blog akak lg tader apapun..hehe

    ReplyDelete
  6. Hehe. Selalu gitulah sis, bile dah ade anak, nak letak gambar anak pulak dalam header tu.hehe.

    Thanks for this entry kak. Moga bahagia hingga akhir hayat :)

    ReplyDelete
  7. pheeeewit... suweet2 gitu header baru ye :)

    ReplyDelete
  8. Comel dn swet kuasa duaplohhh..sma cntik sma padan..likeee.hehe

    ReplyDelete
  9. cantiknyaaaaa!!!! sweet sgt... jelesnya dah ada suami.. aw aw aw

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar