Produk Terlaris Ogos..

July 19, 2012

.::Alahai, Bapak Mertuaku::.

Salam 1 Malaysia..

Tengah mengaji tadi dengar bunyi tepon...amy pun ambik la henpon yg duk kat tepi amy pahtu baca jap..nak tengok sape yang hantar msg..ingatkan suamiku rupa-rupanya bapak mertuaku..hihihi..

Mesej Abah : Abah taruh cepedok ke mi, mi dok balik ko? translate kut KL (abah simpan buah cempedak ni, mi tak balik ke?

Mesej Amy balas : Abah taruh cepedok? Ok, malam esok mi balik.. =)

Tergelak amy baca msg tu..terharu pun ada gak..sweet je kan..sebenarnya, abah tau amy suka makan buah cempedak..so dia simpan la kut..padahal rindu kat menantu dia ni kut sb tu mesej tanya balik ke tak tu padahal 2 minggu lepas baru jumpa..(perasan kan..kikiki) xpe skali skala nk perasan sendiri..


my beloved father in law..

Incik Suami :: Bapak Mertua :: Abg Ipar.. =)

Kalau ikutkan amy n fahmi taknak balik kampung pun awal ramadhan nie..takde plan pun..lagilah akhir2 bulan ni kan..ingatkan nuzur quran nanti cuti 3 hari baru nak balik puasa kat kampung..last2 petang tadi fahmi kate nak balik ganu malam esok..amy apa lagi..happy la..sebut balik kampung kan..wah tak sabarnya nak balik kampung..tak sabar tunggu esok..nanti boleh la buka puasa dengan family family amy..=)

p/s--> terus menghitung waktu...lambatnye malam esok..tak sabar dah nk balik ganu kiter ni..

6 Orang Pengomen Tegar..:

  1. balik jgn tak balik sis.. ayah mertua dah rindu sangat tu, siap simpankan cempedak.. seronoknya dapat mertua macam tu.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. wahhh haiii untunglah bapa mertua syg....selamat berpuasa yerr

    do visit n follow me back
    http://myaleo.blogspot.com/2012/07/wedding-preparation-videographer.html

    ReplyDelete
  3. untunglah...

    hehehe..
    Bestkan sambut puasa ramai2 ngn family.. :)

    ReplyDelete
  4. na na na na na ganu kiteee..hehehe..

    selamat pulg kkmpg...hati2 dijalan raya..

    sweetny ayah mertua..:)

    ReplyDelete
  5. hehehe...keluarga mertua yang sporting...seronoknya! hehehehe

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar