Produk Terlaris Julai..

March 9, 2012

.::CERAMAH PERDANA (HAJI & BADAL HAJI)::.

Salam 1 Malaysia..

Hari ni ada ceramah perdana lagi..boleh dikatakan setiap petang jumaat akan ada ceramah perdana kat sini..biasanya bab2 agama, kesihatan, keselamatan n yg seangkatan dengannya la..lepas ceramah akan disajikan makanan..alhamdulillah, rezeki lagi petang ni..

Kebiasaannya, setiap hari ada kelas jam 1.00 tgh hari hingga 1.50 tengah hari..maknanya time rehat la kelas ni..kelas ni tak diwajibkan hadir cuma atas kerelaan masing2 lah nak pergi ke tak..kalau rase nak ilmu pergi kelas then kalau rase nak lemak pergi makan..amy la tu..hikhik..

Kelas yg ada waktu tengah hari biasanya kelas mengaji dan kelas bab2 agama..Kelas mengaji tu bersama dgn ustaz Tarmizi..Ustaz Tarmizi ni pemenang qari..orangnya asal dr Terengganu..tu pun kalau korang kenal la..hehe..selain kelas mengaji, ada jugak kelas bab2 agama lain..tp kelas2 ni amy jarang pergi sb time makan n solat..kalau puasa leh la pegi..amy biasa join yg petang jer..huhu..

Hari ni amy nak g dgr ceramah bab haji & umrah nie..walaupun xrezeki lagi nak ke sana tp dgr tuk tambahkan ilmu..mane tau kan kut2 nanti de rezeki leh g sana..doakan ek..amiinnn....


p/s--> tertiba ingat lagu..panggilan haji..telah tiba lagi..menunaikan ibadat..lalalalalala... =)

8 Orang Pengomen Tegar..:

  1. nice entry..

    jom terjah entry afiq yang baru
    http://afiqyassin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nice Entry

    jom jejak blog saya pulak http://blogbudaksengal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. insyaallah suatu hari nti kalau ad rezeki, nak sgt pergi..yg pntg kne tuntut ilmu ckup2 dulu sblm tu :)

    ReplyDelete
  4. smoga kita sume berpeluang menjadi tetamu Allah

    ReplyDelete
  5. smoga kita semua berpeluang menjadi tetamu Allah....amin

    ReplyDelete
  6. menuntut ilmu itu bukan semata utk mengerjakan haji.... yg penting... ilmu... bila dah berilmu....bila² pun blh buat haji@umrah.....

    rezeki ALLAH yg tentukan...... insya ALLAH

    ReplyDelete
  7. Ada rezeki dapat la ke tanah suci. insyaAllah :)

    ReplyDelete
  8. banyak lagi perlu dselesaikan...harap2 dapat diselesaikan secepat mungkin utk ke tanah suci..amin

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar