Produk Terlaris Julai..

March 13, 2012

Astrid - Tentang Rasa - Vanila Coklat Ost + Lirik

Tamat sudah slot Vanila Coklat..mesti masing2 tersenyum lebar kan dengan happy ending tu..yer memang tak dinafikan memang best n tersenyum tersengih mcm kerang busuk..hehe..mmg sgt2 sweet bila bercinta lepas kahwin niekan..

Lagu ni memang best..kata2nya sweet sgt..ditujukan khas buat incik tunangku tersayang Fahmi..sesape nk download klik sini..



aku tersesat menuju hatimu
beri aku jalan yang indah
izinkanku lepas penatku
tuk sejenak lelap di bahumu

reff:
dapatkah selamanya kita bersama
menyatukan perasaan kau dan aku
semoga cinta kita kekal abadi
sesampainya akhir nanti selamanya

tentang cinta yang datang perlahan
membuatku takut kehilangan
kau titipkan cahaya terang
tak padam didera goda dan masa

repeat reff [2x]

dapatkah selamanya kita bersama
menyatukan perasaan kau dan aku
dapatkah selamanya kekal abadi
sesampainya akhir nanti selamanya

p/s--> sayang kamu selamanya..

9 Orang Pengomen Tegar..:

  1. akak nak tau tak, ana tak penah tengok cite ni, hehehehehehe ;D


    tapi lagu ni ana tau la. ana suka! ;D
    akak, akak nye doodle tu org tgah usaha ni. tgu tau! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok dik...ssh2 jer..xpe la lambt skt pun..hehehe

      Delete
  2. best la entry ni..

    jom terjah entry afiq yang baru
    http://afiqyassin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. eh3 akak..Zierah pom suka jugak lagu nih..best giler3~ hehehe..akak amy,akak jadi mangsa tag Zierah tau---> http://zirahasan.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html ..jom join sama2 >,<

    ReplyDelete
  4. best kan.. jatuh cinta dgn lagu2 ni
    dan jatuh cinta dgn cerita ni besttttttt

    ReplyDelete
  5. nk2 link utk download lgu nie dlm mp3 bolah

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar