Iklan Berbayar

February 8, 2012

.::Pelamin-Pelamin cantek @ Festival Pengantin Terengganu 2012::.

Salam satu Malaysia...

Apa khabar semua..harap baik2 ajer yer..minggu lepas ada festival pengantin kat Terengganu..so sekarang amy nak share gambar dgn korang gambar2 pelamin kat situ..gambar2 ni sebahagian daripada pelamin yang ambik bahagian kat festival tu...memang teruja giler sb pelamin cantik sangat-sangat..pelamin cantik harganya comfirm cantik..hehehe..

Pilih la mane yang korang berkenan..semuanya terletak di Terengganu..hehe..amy tak berkesempatan pergi festival ni sebab amy keje kat kajang sekarang nie..gambar pun ambik dr fb org yg pergi..hihi.korang layan la yer n pilih yg mane korang berkenan..hihi..





















p/s--> Impian Bridal & Eman Foto..tetap dihati..hehe..

18 Orang Pengomen Tegar..:

  1. dear,,, sangat cantik..
    saya suka kaler merah n biru tu...
    cantikkkk,..

    ReplyDelete
    Replies
    1. amy suka semua tp xmampu la den nk pelamin semewah tu..hehe

      Delete
  2. haha..ok amek design..ekekeke..:P

    Mcmlah nk kawin sgtdah kan.>.<

    ReplyDelete
  3. kak na suka simple but nice..x wehi hok sarat2 ni..napok serabut =)

    ReplyDelete
  4. no 3 n no 8 nk.contact mcm mn?

    ReplyDelete
  5. salam..camne nak buat tempahan..bg no fon bleh..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..