Wednesday, February 8, 2012

.::Pelamin-Pelamin cantek @ Festival Pengantin Terengganu 2012::.

Salam satu Malaysia...

Apa khabar semua..harap baik2 ajer yer..minggu lepas ada festival pengantin kat Terengganu..so sekarang amy nak share gambar dgn korang gambar2 pelamin kat situ..gambar2 ni sebahagian daripada pelamin yang ambik bahagian kat festival tu...memang teruja giler sb pelamin cantik sangat-sangat..pelamin cantik harganya comfirm cantik..hehehe..

Pilih la mane yang korang berkenan..semuanya terletak di Terengganu..hehe..amy tak berkesempatan pergi festival ni sebab amy keje kat kajang sekarang nie..gambar pun ambik dr fb org yg pergi..hihi.korang layan la yer n pilih yg mane korang berkenan..hihi..





















p/s--> Impian Bridal & Eman Foto..tetap dihati..hehe..

18 Orang Pengomen Tegar..:

acheeqa farhana said...

smua cantik2 !
nak kawin nak kawin ! hehehe

Lia Irdelia said...

dear,,, sangat cantik..
saya suka kaler merah n biru tu...
cantikkkk,..

Errah said...

semua cantik2..lau pic clear lg cntik

LuVidA^^ said...

cantek!! suke no 2 ngn 8

LuVidA^^ said...

cantekk!! suke no 2 ngn 8

cik bulan said...

haha..ok amek design..ekekeke..:P

Mcmlah nk kawin sgtdah kan.>.<

~AmyLiana86~ said...

boleh..kawen cepat2 yer..heheehe

~AmyLiana86~ said...

amy suka semua tp xmampu la den nk pelamin semewah tu..hehe

~AmyLiana86~ said...

tu la tp kalau tgk real lg gempak kan..hehe

~AmyLiana86~ said...

ye ke..cepat2 la kawen ek ida..hehehe

cheqna said...

kak na suka simple but nice..x wehi hok sarat2 ni..napok serabut =)

LuVidA^^ said...

insyaAllah... =p

[sutera kasih] said...

tetiba rs nk kawen -___-"

~AmyLiana86~ said...

sama la kite kakna...

~AmyLiana86~ said...

jom..hihi..

~AmyLiana86~ said...

ambik jgn xambik..hehe

Anonymous said...

no 3 n no 8 nk.contact mcm mn?

Anonymous said...

salam..camne nak buat tempahan..bg no fon bleh..