Produk Terlaris Julai..

January 28, 2012

.::Putrajaya oh Putrajaya::.

Salam 1 Malaysia...

Apa kabo semua? harap baik2 ajer yer...sekarang ni amy duk Putrajaya..duk rumah sepupu kat presint 18..amy kena ulang alik la nak g kerja dari putrajaya ke kajang..xjauh pun dalam 15 minit jer..kalau bawak laju dlm 10 minit kut..huhu..

Nak dijadikan citer, jalan kat putrajaya ni berbelit2..adoi pening kepala..semalam amy dgn tunang amy nak cari stensen bas kat putrajaya central..tempat tu kalau tau jalan dalam 10 minit jer..cari punya cari sampai sejam baru jumpa..uwaaargghh mmg tension giler..tu pun jumpa sebab fahmi kol kawan die..kalau tak sampai ke sudah tak jumpa..huhu..

Pagi tadi lak amy ajak sepupu amy g alamanda..first time bawak kete area putrajaya nie..nak belajar jalan kat putrajaya la katakan..adoyai mmg berbelit-belit..mmg susah nak ingat jalan..kat mane2 macam sama jer..rasanya duk sini 2 3 bulan baru tau kut..huhu...tapi berjaya jugak la amy ke alamanda n mydin kat presint 15..hehehe...

p/s--> duduk tempat org terpaksa la berdikarikan..huhu..

7 Orang Pengomen Tegar..:

  1. tp putrajaya tang tu pusing...

    hiii singgah sini..nice blog! polo

    http://akutetapaku85.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. betul tu amy..kalo tmpt org kta kena bedikari kan..tp bgsla tu..
    amy jaga diri baik2 tau :)

    ReplyDelete
  3. kerja baru ker...? selamat berdikari.. huhu

    ReplyDelete
  4. saya pon ada masalah jalan kat Putrajaya tuh..selalu pergi pon still sesat lagi..hehe

    ReplyDelete
  5. jalan putrajaya mmg mcm tu..jenuh nk pusing2...^_^ rindu putrajaya~

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar