Produk Terlaris Julai..

December 22, 2011

.::Kepada yg nak kawen time cuti sekolah tu cepat2 tempah pelamin yer::.

Salam 1 Malaysia..

Apa khabar kawan2 semua..harap baik2 yer..al-kisah semalam amy pergi teman sepupu amy yang nak kawen bulan 3 ni tengok2 pelamin..cuma tinggal 2 bulan je lagi dia nak kawen tu kena cari awal2kan..last skali sepupu amy ambik yg tema korea..nanti penuh la dengan bunga2 sakura..harganya rm2700 full pakej..

Al-kisahnya, amy try la tanya2 kalau nak kawen cuti sekolah bulan 5 dengan 6 nanti camne..bila kena tempah pelamin??..last2 empunya butik tu cakap 2.6 dah tutup sb terlampau ramai nak kawen tarikh tu..mana tak nya, 2.6 nanti cuti sekolah tambah cuti umum (Hari Agong) tambah lak hari sabtu..sebab tu ramai orang berebut tarikh tu..2.6 tu jugak nanti majlis abg tunang amy a.k.a bakal abg ipar amy dgn kawan amy nak kawen..dah la 2 orang ni sekampung..nanti beratur la korang depan tok kadi yer..hehe..

Untuk tarikh amy lak dah ada jugak orang tempah..cuma tinggal 1 tempat je lagi..amy pun ambik jela..tempah pun sekadar booking tarikh jer..pelamin pun xtau lagi nk yg cmne..hehe..ingatkan tinggal sebulan nak kawen baru orang cari pelamin rupanya tak..nasib la amy g teman sepupu amy tu..hehe..

p/s--> walaupun lambat lagi tapi tak salah kita settlekan semua tu awal2..nanti tak la kalut sangat buat tu buat nie..padahal excited..hihi...

19 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Haaa'aaa..kne book awal2 laa
    Xpsal2 kalut smuaaa

    ReplyDelete
  2. bln 6 taun depan da full?fuyooo..

    wahhh..btw, sronoknya nak kawin...smoga sgala perancangan berjalan dgn lancar ye :)

    ReplyDelete
  3. eiyzniey--> tu pasal..nati xyah ssh2 lagi kan..hehe

    ReplyDelete
  4. xpe...biar cepat asal selamat...papepun smoga majlis yg dirancang nanti menjadi seperti yg di idamkan.

    ReplyDelete
  5. acheeqa--> tu pasalkan..terkejut jgk semalam..tp skrg kejap je pejam celik pejam celik dh bulan 6..hehe

    ReplyDelete
  6. intan--> amy cuma idamkan majlis yg biasa2 je..simple..hehe

    ReplyDelete
  7. Salam Sejahtera ...
    Blog yang menarik ~~~

    ReplyDelete
  8. buat masjlis lepas kerajaan gaji......baru ok hehehe

    ReplyDelete
  9. book awal2..kang2 lambat2 terpakse tunde..hehe..=)

    ReplyDelete
  10. mynameismy--> dah tempah awl2..bagus2..hehe

    ReplyDelete
  11. yus yub--> swasta lambat sikit gaji..huhu

    ReplyDelete
  12. aiennajwa--> tu pasal..majlis xkan tunda tp terpaksa la pelamin yg org reject..hehe

    ReplyDelete
  13. Terimakasih di atas ke sudian anda berkunjung ke laman kami. Jika tidak keberatan. Sila berkunjung ke:

    1) http://www.mybrhom.com/

    Sebagai tanda sokongan anda. Sila like page kami:
    2) https://www.facebook.com/pages/BR-HOM-PLUS/227931176739

    Kerjasama anda. Amat kami hargai.

    ReplyDelete
  14. Terimakasih di atas ke sudian anda berkunjung ke laman kami. Jika tidak keberatan. Sila berkunjung ke:

    1) http://www.mybrhom.com/

    Sebagai tanda sokongan anda. Sila like page kami:
    2) https://www.facebook.com/pages/BR-HOM-PLUS/227931176739

    Kerjasama anda. Amat kami hargai.

    ReplyDelete
  15. uish awal eh org tempah.
    ana pun nk kena pilih tarikh dari skrg lah cmtuu!
    nanti cepat2 pi tempah, bru cr org nk kawen. bleh cmtu ? hek3 :D

    ReplyDelete
  16. hye..cri2 plmin...terjumpa lak blog awak...singgah la my blog..

    http://surayaartis.blogspot.com/

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar