Produk Terlaris Julai..

November 20, 2011

.::Pameran Arkeologi Terengganu di KIST Caw Terengganu bersama Anis Suraya::.

Salam 1 Malaysia...

Sekarang ni ada 1 pameran dari Muzium Negeri Terengganu berlangsung kat Kolej Islam Sains & Teknologi (KIST) Caw Terengganu selama seminggu..pameran ni mengenai Arkeologi di Terengganu..berkisarkan sejarah2 zaman dulu..Ekskavasi Gua Bidan, Ekskavasi Gua Taat, Gua Bewah dan macam2 lagi..ada jugak batu2 yg berabad2 lamanya..pameran ni bermula dari semalam sampai minggu depan..kepada warga KIST bolehla datang beramai2 kat library ni yer..

Orang ramai jugak boleh saksikan pameran Arkeologi Terengganu ni..

Tempat :: Kompleks Muzium Negeri Terengganu
Masa :: 9.00 pagi hingga 5.00 petang.
Tarikh :: 25 september hingga 31 disember 2011.

(bolehlah datang beramai-ramai kalau nak jumpa Anis Suraya =))

Amy agak terkejut jugak la bila pihak Muzium datang semalam then bagitau ada artis datang..ingatkan gurau je rupanya betul2..hehe..sape lagi Anis Suraya la..Sebenarnya, Kak Anis datang sb beliau sekarang tengah praktikal kat Muzium Negeri Terengganu..Kak Anis sekarang tengah sambung belajar dekat PTPL dalam jurusan Hospitaliti & Tourism..so, sekarang ni semester akhir n jalani praktikal kat Muzium ni..sebab tu la beliau datang semalam..

Budak2 remaja sekarang mesti tak berapa familior dengan Anis Suraya kut sb kak anis ni glamer zaman amy sekolah dulu..sekarang nk kak anis dah bersara nyanyi kut tapi tak pasti la..hehe..tapi kak anis ni memang peramah n sporting habis..


Kak Anis Suraya n Amy..

Kak Anis yg sporting..

Tasya n Kak Anis yg praktikal kat Muzium..

Kenangan sebelum dorang balik..

Anis Suraya :: Cinta Tersimpul Rapi..


lagu feberet amy zaman dulu2...

p/s--> tetiba teringat kat abg kak Anis ni..kemana menghilangnya Shawn Baharin..lupa lak nak tanya kak anis semalam..huhu..

3 Orang Pengomen Tegar..:

  1. dah pakai tudung anis tu yer..mukanya tetap sama macam dulu..:)

    ReplyDelete
  2. wah bestnye jmpe kak anis suraya tu huhu cantik dia..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar