Produk Terlaris Julai..

October 29, 2011

.::Tahniah Negeri Sembilan, Syabas Terengganu::.

Berakhir sudah penantian malam td..walaupun Terengganu kalah tapi amy tetap bangga dengan negeri kelahiran amy tu..masuk final pun dah kira bersyukur dah..adat pertandingankan, ada menang ada kalah..malam tadi rezeki berpihak pada Negeri Sembilan so peminat Skuad Terengganu terimalah dengan redha..

Masa tamat perlawanan tu ada yang marah2, sumpah seranah duk kate ke Sharbinee tak pandai jaga gol dan macam2 lagi..kesian sharbinee, bukan main lagi bersungguh2..tapi biasalah tu kan adat manusia, kalau menang nama dipuji & dijunjung kalau kalah dimaki dihina...kesian diorang..skuad terengganu dah bersungguh2 main tapi nak wat camne takde rezeki mungkin selepas ni mane kita tau kan..

Papepun amy ucapkan tahniah pada Negeri Sembilan dan syabas pasa skuad Terengganu..Skuad Terengganu, U're d best...

~biarpon penyu menangis lagi
~
~TERENGGANU tetap dihati~
~walau piala Malaysia bukan hak kami
~
~piala FA masih di tangan kami~

~PETEH GANU PETEH!!~


p/s--> Senyum sokmo =)

4 Orang Pengomen Tegar..:

  1. thniah pd kdua2 psukan..apepon,kita ttp org mlaysia!hehe

    ReplyDelete
  2. yeayyyy me sokong nogori..ganu nxt time tp mmg kuat pun pasukannya

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar