Produk Terlaris Julai..

October 6, 2011

.::Sepahtu ganti Sepah ::.

Salam 1 Malaysia..

Semalam amy tengok berita kat astro awani..satu berita yang memang amy suka sangat2 ialah penubuhan kumpulan Sepahtu selepas kumpulan Sepah dibubarkan..


SEPAHTU..(kredit pada owner gambar nie)..

Kumpulan Sepahtu dianggotai oleh Jep dengan Shuib tanpa Mamat..lagi la amy suka..hehe..bagi pandangan amy la..semasa maharaja lawak aritu, Mamat tak menonjol mane pun..kekuatan sepah dulu pun bergantung pada Jep dan Shuib jer..So dengan adanya Sepahtu ni rase suka sangat...rasanya ramai peminat sepah gembira dengan berita ini..hehe..

Dalam berita malam tadi ada mengatakan yang kumpulan Sepahtu ni akan mengeluarkan album terbitan syarikat Mawi iaitu MW Entertainment Sdn Bhd..murah rezeki dorangkan..nampaknya mamat betul2 kena bergerak sola la lepas nie..

p/s--> Sory pada peminat Mamat sebab Amy tak minat Mamat..hehe..Gud Luck tuk Sepahtu..sokong kamu 100%..

2 Orang Pengomen Tegar..:

  1. this will be the good news for fans of sepahtu..hehe ;)
    which one is mamat? mamat yg digosipkan bersama fida tu kan??

    ReplyDelete
  2. dlm sepah dulu, sy minat jep & shuib je sbb dorg paling menonjol hehe

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar