Produk Terlaris Julai..

October 16, 2011

.::Jom Saksikan Video Koperat KIST (Kolej Islam Sains & Teknologi)::.

Jom saksikan video nie..terdapat banyak info mengenai KIST... kalau sesiapa ada adik-adik sedara mara n spupu sepapat yang berminat tuk belajar kat KIST ni boleh la contact amy yer..banyak info de dalam video nie...



Video ni dibuat oleh Staf KIST sempena majlis Konvokesyen yang ke 4 pada 8 Oktober 2011 baru nie...

p/s--> Tengok jangan tak tengok yer..lagu KIST memang best...tetiba ingat lagu msa belajar kat Uitm..Lagu Wawasan Setia Pelajar n UiTM Dihatiku....hehe..

4 Orang Pengomen Tegar..:

  1. anak2 kakak kecik2 lagi... amy kerja dibhgian pengambilan pelajar baru ya? nanti klu ada saudara mara berminat dgn KIST, kakak boleh inform dekat amy ok...

    ReplyDelete
  2. ok amy, mana tau ada saudara berminat kan, kontek amy je hehe

    ReplyDelete
  3. ibu gebu--> nati de sedara mara bgtau jela amy ek..hehe..amy mmg keje kat situ..hehe

    ReplyDelete
  4. sutera kasih--> betul3..kontek amy jer..hehehe

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar