Produk Terlaris Julai..

October 18, 2011

.::Bila nak kawen???::.

Salam 1 Malaysia...

Apa khabar semua..moga2 baik semua yer..hehe...eh korang dah kawen belum??? kepada yang dah kawen tu selamat dari soalan ni kan..hehehe

Bila nak kawen??? tulah soalan yang amy memang paling tak suka orang tanya..lagi-lagilah bila amy dgn fahmi dah tunang ni..lagi la orang duk sibuk2 tanya..aritu duk bising tanya bila nak tunang? bila nak tunang? tut tut bila dah tunang bila nak kawin? bila nak kawin?..bila dah kawen soalah lain lak timbul nati, bila nak ada anak? bila nak ada anak? huhu..aduh pening..huhu..(pengajaran buat amy pahni jgn tanya org bila nak kawen..)hehe..

Masing-masing mesti ada perancangan sendiri kan..sama jugak dengan amy..bila dah tunang ni selalu fikir ke arah tu..sampai satu masa nanti insya Allah akan sampai waktu tu...apa yang kita kena ingat jodoh pertemuan ajal maut semua urusan Allah..

kenangan dihari pertunangan..

Sebenarnyer, amy terbaca dalam fesbuk td pasal ni sebab tu la tetiba nak buat entry nie..hehe..

Skema jawapan kpd soalan cepucemas (bila nak kawen?)

Kenapa Lambat?
✔ Kerna Allah tahu masa yg tbaik utk ku.

Dah Berpunya?
✔ Ya. Kerna setiap org tlh ditetapkan jodoh masing2.

Siapa?
✔ Nanti Allah akan perkenalkan kpd ku.

Bila?
✔ Bila kami dah dipertemukan. InsyaAllah jemput dtg ke walimatul urusku nanti.

P/S: Jgnlah selalu btanya bila org tu nak kawen. Krn semua RAHSIA itu, tletak DI TANGAN ALLAH. Sampai masa Allah akan membongkarkannya. InsyaAllah.

Selamat Menjawap... Hihihi
Senyum tak perlu kata apa2. ^__^♥
Alhamdulillah...Semoga kita semua sentiasa berada dalam rahmat serta redha Ilahi... InsyaAllah... Amiin ya rabal alaminnn.... ^____^♥

p/s--> ya Allah ya Tuhanku berkatilah hubungan kami....

7 Orang Pengomen Tegar..:

  1. bagus kata2 ni...boleh digunapakai bila org tanaya...letih beb jawab soalan yg kita tak tau nak bagi jawapan canerr...huhu..

    ReplyDelete
  2. 2 ar kn...soklan ada sentiasa ada hahahah

    ReplyDelete
  3. amy..bila nak kawen? Opss..hahahahha...jgan marah gurau je ..mawar pun asyik kna tanya soklan yang macam nih..bila nak kawen? bila nak ada anak? ---> soalan sekarang...sakit jugak hati ni ... :(

    ReplyDelete
  4. kannnnnnnnnnnnnnnnnnn....... bosan nak jawab.. kalau ikut hati, nak sekarang jugak, boleh? huhu..

    ReplyDelete
  5. bestlah jawapan nie amy...nti kalau ade org tanye akak nk jwb cm tuelah...hehe..

    ReplyDelete
  6. pandai amy cari & standby jawapan...

    SELAMAT KAWEN AMY!

    ReplyDelete
  7. hahhaha..
    soalan paling borink utk dijawab..
    x ada jawapan!!!

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar