Produk Terlaris..

September 25, 2011

.::Rewang @ KIST Caw Terengganu::.

Hari khamis baru ni Kist mengadakan jamuan hari raya..kitaoarng merewang ramai pada hari rabu..semua dah dibahagikan tugas..staf lelaki kena potong daging lembu n staf perempuan kena masak..jabatan amy kena potong ayam n rebus kerang..tuk letak dalam mee kari..senang je kan..hehe..semua ada tugas masing-masing dan kena pastikan tugas tu siap..hehehe..dah macam nak buat kenduri kahwin la pulakkan.hehe..


Semangat amy n kaksya potong ayam..hehe..

Pensyarah pun turun padang..

Tukang masak yang diimport dr lua..hehe..

tengok tu, ceo pun turun padang..baik punyer ceo..hehe





sempat lagi tu posing tengah2 masak...hehe

p/s-->Sepakat Membawa Berkat..hehe..






3 Orang Pengomen Tegar..:

  1. wahhh syoknya ramai2 mcm nie ^^
    ala kenduri kawen skrg ni pom pakat pakai katering dah
    mana la nk ada suasana mcm nie sgt kan ..

    ReplyDelete
  2. sronok nye tngok..zmn skung susah nk jmpe gtong ryong cm uh..if ade knduri kndara senang bufet jer..xmeriah

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar