Produk Terlaris Julai..

September 15, 2011

.::Kasih Alia::.

Kasih Alya..citer ni dah lama sebenarnya tapi amy baru je tengok petang tadi..agak ketinggalankan..actually amy memang kurang sikit layan citer kul 7.00 nie..sebab time dia macam tak kena jer..nak mandi lagi solat lagi..masa orang demam citer nora elina aritu pun amy tak layan jugak..tadi pun tengok sebab duk lepak dengan mak dgn abg..dorang memang layan citer nie..amy tengok jela tp xde r sampai nak follow setiap episod..hehe..

Citer dia best jugak la..tapi iqram jadi adik kepada fida macam tak sesuai jer..nampak beno iqram tu lagi tua dari fida..kalau ambik yang lagi muda contohnya fizo ke ok gak..hehe..

Amy suka dengan lagu tema citer nyanyian Fida nie..Teriakan Kalbu..wah best suara fida kan...masa citer epilog syurga cinta pun fida nyanyi jugakkan...terus amy download lagu nie...

Tiada lagi kan ku terdaya
Tak mungkin nadi berdenyut cinta
Kau pergi tanpa aku merela
Dan hadir saat duka

Menanti bayang muncul tiada
Setelah kau janjikan ku bahagia
Kau hilang tanpa aku menduga
Jiwa terhenti nokhtah

Teriakan kalbu merindukan jiwa
Mengapa akhir aku terpendamnya cinta
Dan kau tinggalkan hanya tinta
Mencoret nada hampa..


p/s--> bertuahnya mamat sepah dapat fida kan..comel je..

6 Orang Pengomen Tegar..:

  1. ye betul..cite ni memang best,

    betul tu, ikram lebih sesuai jadik abang.

    fida memang pandai berlakon,suka dia...:)

    ReplyDelete
  2. sy dpt tgk sbb sini maghrib awal huhu..

    sy pon tgk baru2 ni jgk..sbb masa start dulu kan tgh puasa..mmg x tgk tv lg dh ptg2..

    crita ni mmg best..ohh fida sndiri yg nyanyi ke?baru tau pulak hehe

    ReplyDelete
  3. betul tue..best kn..
    aah2..pndai dye b'lak0n..suke dye jugak..huhu~

    sye dpt tgk dr awl pn bukan dr tv..tp dwnlod sndri jer..hee~

    ReplyDelete
  4. pernah tgok cerit nie episode 1st jer...leapstue terus tak tgok..

    ~kalau waktu siaran ditukar baru ok..

    ReplyDelete
  5. x penah miss tengok cite ni..
    dah abis ke???

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar