Produk Terlaris Julai..

September 25, 2011

.::Gambar Hari Raya di KIST Caw Terengganu::.

Salam satu malaysia..hari ni amy nk update gambar2 sempena sambutan merdeka raya di KIST caw Terengganu...

Ramai hadirin yang hadir pada majlis tersebut..banyak jugak la juadah yang disediakan...antaranya nasi berlauk, nasi minyak, mee kari, laksa penang, satay, ais krim roti, lemang, rendang, ketupat palas, nasi himpit, tapai, kek,makaroni,kuih raya, roti jala, dan macam2 lagi..tapi dalam banyak2 tu amy makan satay je 2 batang..bila dah masak sendiri ni jadi selera tu kurang sikit..kalau catering mmg makan habis-habisan la..pelikkan..kalau jenis amy lagi suka makan yg orang lain masak dari amy masak sendiri..huhu..


Perjalanan menuju ke jamuan raya..

Amy n Miz Nurul bersama2 CEO KISTCT..

Di Meja pendaftaran VIP, Staf dan pelajar..

Bersama-sama kawan amy...

CEO diarak bersama-sama vip..

pelajar yg buat persembahan..

Para2 staf dan pelajar kist..

Antara h indangan yang disediakan..

Roti jala..

satay pun ada..hehe


Antara pelajar nurse kist yg bertugas..

Amy nak jugak menyibuk kat sini..hehe..

p/s--> tak sabar tunggu raya haji..hehe..

4 Orang Pengomen Tegar..:

  1. hehe.. wah tak sabar nak tunggu raya haji ye?:P

    ReplyDelete
  2. ni KIST kuala berang ke? katt sebelah umah hana, ade budak2 laki kist sewa.. hehe.

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar