Produk Terlaris Julai..

August 22, 2011

.::Takziah buat Amirul Azlan a.k.a. Amir Na C::.

Salam semua...malam tadi sepupu amy meninggal dunia akibat kemalangan..kejadian berlaku sebelum bukak puasa..arwah meninggal di tempat kejadian sb kecederaan amat teruk...huhu..

Dugaan betul nak raya nie..tinggal seminggu je lagi nak raya..sedih teramat sangat sb amy rapat dengan arwah..dulu arwah selalu msg amy tp skrg kurang sb amy busy dgn kerja...Tak sangka arwah pergi mengejut camtu..dari sihat last2 tau2 je takde..arwah jugak la yg selalu baiki motorsikal amy dulu...

Amy rapat jugak dengan amir ni sebab arwah selalu lepak rumah pakcik amy..kitorang pergi makan sama2..berkelah sama2..teringat balik saat2 tu...macam tak percaya jer bila dapat tau berita nie..

Amy sempat ziarah amir malam tadi kat rumahnya..terbujur jenazah amir depan mata..ya Allah sedih sangat2 bila orang yang pernah kita rapat pergi tinggalkan kita..tapi Allah lebih menyayanginya...Semoga roh di cucuri rahmat....


20.06.1990 - 21.08.2011 (dalam kenangan)..

Semoga amir ditempatkan dikalangan hamba-hambanya yang soleh...amiin...

Al-Fatihah..


p/s--> ku pasti merinduimu...doaku untukmu..semoga amir tenang di sana...

16 Orang Pengomen Tegar..:

  1. al-fatihah. takziah. semoga roh-nya aman disana. :)

    ReplyDelete
  2. takziah amy...yelah kan..lg seminggu je nk raya nie...

    ReplyDelete
  3. moga arwah ditmepat bersama org2 soleh..amin..

    ReplyDelete
  4. al fatihah untuk kazen amy..
    tu laaa, kita x taw kan bila kta d panggil Allah.. sesungguhnya Allh lebih menyayanginya.

    ReplyDelete
  5. Alfatihah..

    Semoga Allah tempatkan arwah dalam kalangan orang soleh. amin.

    Perginya dalam bulan Ramdhan.. Akhir Ramadhan.. Tidak semua Allah pilih untuk dijemputnya dalam bulan mulia ini.

    ReplyDelete
  6. al- fatihah buat arwah sepupu amy..
    semoga rohnya tenang di alam sana..

    salam takziah buat amy dan keluarga sepupu amy

    ReplyDelete
  7. alfatihah . Allah loves him most . rest in peace .

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar