Produk Terlaris Julai..

August 8, 2011

.::Marc Jacobs @ Miu Miu...Akhirnya kau milikku::.

Salam 1 Malaysia..

Sape yg pernah baca entry amy kat sini Marc Jacob atau Miu Miu pasti akan tau pasal nie..

Korang tau tak,semalam penjual handbag tu cakap kedua-dua handbag tu kehabisan stok...huhu..sedih amat sangat sebab amy dah tangkap cintan dengan handbag marc jacobs tu...tapi takpelah, amy anggap je takde rezeki amy.....

Memandangkan semalam besday amy, tunang amy ajak berbuka puasa sama2 dekat bandar Kuala Terengganu..selesai berbuka semua kitaorang pun pergilah jenjalan..jalan punya jalan akhirnya terjumpa dengan sebuah handbeg nie..excited giler then amy terus ambik..amy nak bayar tp incik tunang ckp dia bayarkan sebagai hadiah tuk besday amy..yes yes suka suka...hadiah tak suprise langsungkan.. tapi takpe amy happy sangat-sangat...walaupun tak dapat yang tu tapi dapat yang baru nie..model yang sama tp warna je lain sikit..thanks God..

Nak tgk tak yg mane jd milik amy...




Tu dia..akhirnya kau jadi milikku Miu Miu...i like it..


Celebrate besday bertiga....


Papa & Ibu sementara eddy..hihi..

cayang eddy..
eddy pasha..

p/s--> thanks syg... i luv you damn much...besday amy settle sudah..18 ogos ni lak besday incik tunang nie..adoyai nak beli apa ek??? any suggestion?? huhuhu...

6 Orang Pengomen Tegar..:

  1. mhl x beg 2 amy?beli kt ne?eh2..bwk anok g jln2..bgsnyer bdk 2 x nanges ke??ermm...hadiah utk lelaki mmg ssh kn nk bli xth nk bg pe.

    ReplyDelete
  2. wow!!! jelez2!!! lawanyaaa.. uhuk2.. beraya beg baru la tu.. ^_^

    ReplyDelete
  3. saya bagi wallet.. bagi teddy bear.. eh.. hahaha... beg pun ada.. tali pinggang.,.. kasut... gitar... er.. baju... seluar... ermm.. banyak.. tapi kalau dah bagi semua, memang tak tau nak bagi apa dah.. huhu

    ReplyDelete
  4. wahhh seronoklah dpt hadiah :)

    sebijik mcm yg amy nak hehe
    makin berseri lah amy :)

    ReplyDelete
  5. kena plak balas bday dia nti..hehe..

    ReplyDelete
  6. kak amy sayang!! happy for u .akhirnya dpt jugak walaupun colour lain n design lain! hargai pemberian itu ok:) sweetnyaa dia dpy hadiahhh bulan puasa. hikhikkk..

    nnt kasiii encik tunang anda mungkin jam tangan lelaki yang sgt cool!:) itupun kalau beliau berminat paklai jam. or mungkin sehelai baju raya yg sepadan untuk anda berdua.! tema sama mungkin! Baju melayu segak bergaya. hikhik.

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar