Produk Terlaris..

August 13, 2011

.::Jom pasang pelita & ketupat dekat blog kiter..mercun pun ada tau =)::.

Salam 1 Malaysia..

Amy nak tanya ni..macam mane dengan persiapan raya korang?? dah settle ke belum?? mesti dah sibuk beli persiapan raya kan..Amy tak settle apa pun lagi..tapi amy dah buat persiapan raya untuk blog kesayangan amy nie..cer korang tengok..nampak tak amy dah pasang pelita kat blog amy??...haaa baru meriah sikit kan blog amy nie..blog pun nak raya jugak bukan kiter jer..hehehe...

Sebenarnya, Tadi amy pasang pelita dengan ketupat ni tapi bila dah pasang tu nampak serabut je pasang 2 sekaligus..kena pasang salah satu je baru tak nampak serabut..tapi atas kesukaan masing-masing la kan..ada orang suka pasang 2 sekaligus...macam amy tak suka blog amy ni serabut..simple simple sudah..hehehe..

Korang apa lagi?? jom r pasang pelita dengan ketupat nie....meriahkan sikit blog kiter nie..mesti mud raya kuat giler bila blog walking...hihi..

Kalau nak pasang pelita macam amy ni korang boleh pergi sini...klik sini..
Kalau nak pasang ketupat korang boleh pergi kat sini...klik sini..
Kalau nak pasang mercun raya pun ada..klik sini..




p/s--> kredit pada pencipta pelita n ketupat nie..budak nakal..baguskan budak nakal nie..bila dah ada ilmu kongsi dengan kawan2..ada jugak yg jenis kedekut..hanya Allah boleh membalas atas kebaikan anda itu...tetibakan..hehehe..



7 Orang Pengomen Tegar..:

  1. style2..srius style..hehe.1time jumpe widget ni=)

    ReplyDelete
  2. pelta ngn ketupat jek??
    mercun ngn bunga api takde ke? hehe

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya... eh, terawal la pulak.. hhehehee

    ReplyDelete
  4. hi,
    siyes2..sgt suke blog kamu~~
    sgt comel..:P

    ReplyDelete
  5. ak nk pasang pelita tul2 la dpn umah..huhu

    ReplyDelete
  6. meriahlah kalo pasang widget tu kan..selamat hari raya heeee

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar