Produk Terlaris..

August 20, 2011

.::I'm Tired::.

Penat...Letih n macam2 perasaan ada masa nie...semalam hari jumaat amy cuti..then amy ikut mak pergi berniaga kat Pahang..on the way balik tu waterpam kereta bocor dekat2 nak masuk highway..air kering..adoyai..dari jam 3 petang hingga 10.30 malam..baru settle baiki semua..

Nasib baik sedar dekat bengkel dan terus ke bengkel tuk baiki..nasib baik pomen tu nak baiki sb kedai sepatutnya dah nak tutup..nasib baik jugak bengkel orang melayu cas pun hanya rm135 (barang 65 upah 70)..murah kan..nasib baik jugak sebelah bengkel ada kedai makan, boleh bukak puasa kat kedai tu..

Balik rumah sampai dalam pukul 2 pagi...terus sahur then tidur..kul 8 pagi masuk opis lak..aduh penat teramat sangat..kalau lah boleh cuti lagi hari ni kan best..liat bukan main nak bangun pagi td tp gagahkan jua tuk mencari rezeki yg halal..poyo jekan..hihi..

Mood :: ngantuk + penat..

p/s--> nasib baik la keje kat sini rilek je..huhu..

4 Orang Pengomen Tegar..:

  1. kesian amy..mesti penat gilerr kan..xpa2..dugaan bulan puasa tu byk hikmah :)

    amy seronok dh keja..sy jgk yg tak keja2 huhu

    ReplyDelete
  2. amy kje ari sbtu jugak?? sbar ye.. dugaan bln puasa.. hehe

    ReplyDelete
  3. akak pun lately nie xcukup rehat sgt..mmg letih..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar