Produk Terlaris..

August 23, 2011

.::Harga Diri::.


Di dirimu aku menemukan
Yang mencintaiku
Yang menyayangiku
Di dirimu aku ketakutan
Kau biarkanku
Kau tinggalkanku

Reff:
Bila kamu tak lagi denganku
Ku tak tahu apa ‘tuk jalani hidupku
Bila memang kau pergi dariku
Ku tak ada lagi di dunia ini

Mengertikah kau siang malamku
Dan tangis tawaku
Kau semua hidupku
Pandang aku pandanglah hatiku
Aku tak mampu melangkah tanpamu

Back to Reff

Bukan ku tak punya harga diri
Tapi dirimu begitu berarti
Kaulah nafasku engkau harga diriku
Mengerti aku….

Semalam dan hari ni duk layan lagu nie jer...padahal dh lama dgr lagu nie tp akhir2 rase cam best je layan..masuk kerja sampai balik kerja duk layan lagu nie..agak2 sampai nak muntah baru layan lagu lain lak..hehe...

p/s--> sape nak join amy layan lagu nie leh download kat sini...

2 Orang Pengomen Tegar..:

  1. rasanya tak pernah dgr lg lagu ni..mcm best je..

    ReplyDelete
  2. Adakah anda insan terpilih kena tag dlm my blog? Jom tgk sini;

    http://umikasum.blogspot.com/2011/08/aku-anak-malaysia-merdeka.html

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar