Produk Terlaris Julai..

August 10, 2011

.::EREN feat ROMI - PELENGKAP HIDUPKU::.

Salam 1 Malaysia..

Korang pernah dengar tak lagu nie.."pelengkap hidupku"..first time amy dengar lagu nie kat blog lyssa..best bangat lagu nie..amy pun tak kenal si Eren dan Romi nie..tapi siyesly memang best lagu nie..suara dia memang best sekali...sape yang suka bolehlah download lagu nie kat sinie...

Eren feat Romi - Pelengkap Hidupku..



Pelengkap Hidupku..

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temani ku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karna hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkap ku di dunia

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temani ku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karna hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkap ku di dunia

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

P/S--> Kepada kawan2 yang pelengkap hidupnya tu tinggal berjauhan mesti sedih dengar lagu nie kan..nasibla pelengkap-pelengkap hidup amy tinggal bersama amy..alhamdulillah..tapi sejujurnya lagu2 indonesia lebih sesuai dengan jiwa amy...



4 Orang Pengomen Tegar..:

  1. nok wat gane kakna eh.baru je dengor mareng..huhu..maklumlah xrajin dengo radio..hehehe

    ReplyDelete
  2. nk dgr hujan plak sini..xpnah jgak th ade penyanyi nie..hhe

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar