Produk Terlaris Julai..

August 1, 2011

.::BBQ Skali Skale @ Masjid Terapung, Kuala Ibai::.

Hari Jumaat lepas, amy dan kawan2 buat reunion kat masjid terapung..kawan2 ni semua yang kerja kat kl aritu.. sekarang ni semua dah berhenti kerja kat kl dan balik kerja kat terengganu..dah lama tak jumpa..setahun lebih kut tak jumpa dan sebelum tibanya ramadhan ktorang pun wat la BBQ nie...


Masjid Terapung, Kuala Ibai, Chendering..

Ini adalah serba sedikit hidangan yang kitaorang sediakan..masing2 bawak je makanan..amy bawak kuih yang warna kuning tu jer..namanya puding kastard jagung..hehe..

Kaum Adam yang bertungkus lumus membakar ayam dan ikan..

Kaum hawa hanya tunggu makanan yang siap dihidang oleh kaum adam...macam princess la pulak kan..sekali sekale..heheh..

4 cabutan bertuah dimenangi oleh mereka..Fahmi, nojie, mira dan abgjoe..(fahmi dapat cabutan bertuah tu dan secara tak langsung hamper tu jadi milik amy) thanks syg coz giv me d hamper..hehe...Thanks hassan yg sponsor hamper2 nie..

Semua jejaka di atas adalah suami-suami dan tunang-tunang orang..sorang je lagi yang masih single..yang baju warna merah tu...cepat2 la dauh yer..hehehe..

mila, amy, aya dan kakba...(rindu sangat2 sebab dah dekat setahun tak jumpa korang semua)..


Kenangan 29.07.2011..

p/s--> thanks semua yang terlibat dengan reunion nie yer..terutama sekali hassan n mila penaja utama makanan n hamper..noji n mezoh penaja ikan keli..fahmi yg sudi ambik amy yang nun jauh di kuala berang..dauh n lutfee n abg joe yg tungkus lumus cari tempat..tak lupa semua yang hadir memeriahkan majlis..aya..kakba..mira..ecah..ray..wan n keyo...

7 Orang Pengomen Tegar..:

  1. alah arisha dah lama tak pergi kuala trg. teringin jugak nak pergi, tapi slalu tak sempat klo balik mlsa :(

    ReplyDelete
  2. arisha--> xpe arisha nanti ajak kak fifi mai rumah kak amy yer..hehehe

    ReplyDelete
  3. Amy,

    pasal yang amy tanye kat shoutbox mawar tu ... Amy try ikut step tutorial ni :

    http://www.ciktom.com/tutorial-letak-icon-comel-pada-sidebar-blog-bullet-list-update/

    kalau tak boley amy gtau mawar balik ek ...

    ReplyDelete
  4. wah...buat bbq xroyak kiter eh...sapa ati...hehe...gurau jer...amy..bakpe kak ba berjubah tuh???

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar